Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-11-20 13h17
Antwoorden: 21 antwoorden
Ter Informatie
Dit is een tijdelijk abonnement. 10€ korting voor iedereen. (Ook bestaande klanten) Wel raar dat het niet volledig in het Nederlands staat.
@Kimberlyg heb er net iets van gepost omdat er wijzigingen zijn gekomen. Maar ja je dient een Facebook account te hebben.
Oei, welke wijzigingen?
ik stuurde ondertussen al een messenger bericht👍
@Kimberlyg ze gaan een wijziging doen in je abonnement zodat je dus recht hebt op die korting 🙂 Je blijft alles behouden hé dus alles onbeperkt maar in de vaktermen spreken we van een wijziging maar een klant ziet daar niks van. Heb ook klantendienst gedaan aantal jaar dus weet waar het over gaat.
@Totem deze aanbieding is die ook geldig voor bestaande klanten ? En is dat dan gewoon zolang je klant bent bij Orange ? Of zit daar de voorwaarde aan dat je een toestel erbij neemt? Moest het ook voor ons zijn als bestaande klant zonder toestel en zolang wij klant zijn en blijven is dat wel een heel mooie geste.
Heb trouwens ook een fout ontdekt. Er staat namelijk : Aanbieding niet compatibel met multiproductvoordeel. Maar wat zie ik op de site :
Dus de weergegeven korting klopt dan niet. Je hebt dan enkel de € 9 euro korting en niet de volledige korting van € 10 of begrijp ik dit nu verkeerd ?
@patrick2 schreef:
@Totem deze aanbieding is die ook geldig voor bestaande klanten ? En is dat dan gewoon zolang je klant bent bij Orange ? Of zit daar de voorwaarde aan dat je een toestel erbij neemt? Moest het ook voor ons zijn als bestaande klant zonder toestel en zolang wij klant zijn en blijven is dat wel een heel mooie geste.
Heb trouwens ook een fout ontdekt. Er staat namelijk : Aanbieding niet compatibel met multiproductvoordeel. Maar wat zie ik op de site :
Dus de weergegeven korting klopt dan niet. Je hebt dan enkel de € 9 euro korting en niet de volledige korting van € 10 of begrijp ik dit nu verkeerd ?
Ugh @patrick2,
Deze aanbieding is inderdaad geldig voor bestaande klanten, je mag deze aanvragen via de shops of de klantendienst. Je hoeft geen toestel hierbij te nemen om van deze promo te genieten.
Als je nu voor een Go Unlimited kiest in een LOVE pack, geniet je inderdaad enkel van de korting van €10 en nietmeer van de korting van €9.
Technisch hebben ze enkel die twee ** en die €10 korting kunnen toevoegen om zo duidelijk te maken dat je een korting van 10€ krijgt. Het woord "multiproductenvoordeel" kon niet veranderd worden omdat het ingesteld en nog geldig is voor alle onze andere abonnementen. Maar ik geef het toch door !
Totem's zonnegroeten !
Totem