annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GO Unlimited Special Edition

Topic gestart op: 11-11-20 13h17

Antwoorden: 21 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

GO Unlimited Special Edition

Ter Informatie

Dit is een tijdelijk abonnement. 10€ korting voor iedereen. (Ook bestaande klanten) Wel raar dat het niet volledig in het Nederlands staat.

GO.JPG

Labels (2)
21 ANTWOORDEN 21
patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  bedankt. Maar voor activering moet je de klantendienst bellen of naar een shop gaan ? Ik kan het activeren via de klantenzone aan € 30 of telt dat niet dan ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@patrick2  schreef:

@Totem  bedankt. Maar voor activering moet je de klantendienst bellen of naar een shop gaan ? Ik kan het activeren via de klantenzone aan € 30 of telt dat niet dan ? 

Ugh @patrick2,

Als je al Go Unlimited hebt, zal je inderdaad de klantendienst moeten contacteren of naar een shop gaan. Als je naar Go Unlimited wilt overgaan vanaf een ander tariefplan, kan dat via je klantenzone of je My Orange App.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Als ik het goed begrijp....dan krijgen we wel 10 euro korting, maar het multiproductvoordeel wat nu 9 euro is zal er niet inzitten. Dat zal niet compatibel zijn, anders zou het 19 euro korting zijn. Denk dat ze dat bedoelen, maar ben niet zeker. Het is een beetje verwarrend.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  vandaar ook even de opmerking erbij gemaakt. Je hebt gelijk als je het zo uitlegt want dan heb je wel een heel grote korting en denk niet dat Orange dat overleeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad, duidelijk is het niet ... 😑

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen