Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-03-20 20h40
Antwoorden: 18 antwoorden
Beste
omdat mijn gsm plat was moest ik mijn pin code op opnieuw invoeren. Maar heb 3x gemist en nu is het de puk uiteraard. Ik ben niet meer in het bezig van het kaartje. Nu kan ik mij ook niet aanmelden via orange omdat ik het wachtwoord niet weet.
Ik heb gebeld naar de klantenservice 5000 en de puk code die ik invoerde via het gesprek klopte niet?
iemand die mij kan helpen om mijn sim te deblokkeren in deze coronatijden?
Met vriendelijke groeten Aaron Vanlerberghe
@iAaron toch graag gedaan , dan zou ik of bellen en een berichtje doen via messenger. Dat laatste zal sneller gaan denk ik dan telefonisch maar probeer het zo op te lossen.
@patrick2 op welk nummer?
@iAaron 5000
Of met een ander nummer
Beide al geprobeerd via andere telefoon, telkens een foutmelding? Is dit omdat ik met ander nummer bel?
@iAaron ja dus met een ander toestel , dus ander nummer , werkt de 5000 NIET. Dan best dat tweede nummer proberen dat kan je met elk nummer bellen wel de +32 ervoor draaien.