Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Re: Korting op abbo

Maar bij mij niet aan de beloofde 16€ 

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Aalterse-Willy van die korting weet ik niks af. Daar zou je eens de klantendienst voor moeten bellen.

0 pluimen
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Sorry voor de tikfout, moet 15  € zijn. 

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@patrick2  schreef:

@Aalterse-Willy het was eerst zo dat er de eerste 200 klanten die korting kregen. Maar door een hoge inschrijving is deze korting gewoon gebleven voor iedere klant.

Ik denk dat dit niet helemaal klopt Patrick. Het abo Koala is voor iedereen gezakt van € 25 naar € 20. Wie het nu nieuw neemt betaalt sowieso slechts € 20. De oudere klanten hebben nog steeds € 25 als abo prijs, maar hebben eveneens een permanente korting van € 5 in de opties staan.

Waar @Aalterse-Willy van spreekt is een tijdelijke actie (voor de eertse 200 inschrijvers) waardoor er nog eens een korting van € gegeven werd zodat het Koala abo slechts op € 15 uitkwam. Dat is hetgeen in die screenshot van hem staat, want ikzelf heb nooit van die promo gehoord of gelezen.

Wat @Aalterse-Willy nu wil weten is waarom hij die promo niet gekregen heeft en dus een gewoon Koala abo heeft: € 25 met een permanente korting van € 5 zodat hij maandelijks toch € 20 betaalt en niet die € 15  uit die promo. Daarom dat ik vroeg of hij ergens kon aantonen dat hij bij die eerste 200 was. Willy, heb jij dat nummer tijdig gebeld uit die promo? Zo ja, wat heeft men u toen verteld? Vind je dat nummer terug in uw gedetailleerde factuur?

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

Ja dat kan je ook zo inderdaad zien @Cdt24801 zo had ik het nog niet bekeken. Dacht echt ervan uitgaande op de huidige abonnementen. Ja dat klopt het inderdaad dat deze dan aan 15 euro zou komen allee als deze de extra korting nog kreeg he 

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

In ieder geval, wat er ook van zij, @Aalterse-Willy zal het toch met de klantendienst moeten uitpraten, wij kunnen hier alleen maar tips geven hé. Tenzij @Totem even welwillend een rooksignaaltje aan de collega's van een etage hoger wil/kan sturen om meer duidelijkheid omtrent die promo te bekomen ....

Maar zoals reeds meermaals op dit forum herhaald, wij zijn geen Orange medewerkers noch helpdesk en kunnen bijgevolg zulke zaken ook niet ten gronde behandelen. Daarvoor is er de klantendienst.

Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Voor wat mijn abo beteft vöör die aanbieding:

In mijn auto had ik een Kolibrie abo en voor mijn gsm een Dolfijn abo.

Mijn Dolfijn zou ge-upgraded worden naar een Koala met behoud van prijs zijnde 15 Euro en dit levenslang! Kon mijn oren bijna niet geloven.

Dit op zich is ook al een bewijs dat ik wel degelijk contact had met dat speciale nummer.

Ben in de winkel binnen gestapt en die mens heeft de klantendienst gebeld.

Ik heb een dossier nummer gekregen dus dat word uitgezocht.

Nu begin ik te denken dat die actie enkel voor oudere mensen bedoeld was, wij leven toch niet lang meer hé, ik ben 78!

Omdat ik nu Bleutooth heb in de nieuwe wagen heb ik dat Kolibrie abo opgezegd.

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Aalterse-Willy

Respectabele leeftijd, hoop dat ik die ook nog haal zo gezond van geest  Smiley Knipoog

In ieder geval, je hebt nu een dossier lopen bij de klantendienst, nu is het afwachten. Good luck Smiley Vrolijk

0 pluimen
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Kreeg net de vraag van het community team of ik al een antwoord op mijn vraag heb.  Jammer genoeg kan ik op die mail niet antwoorden omdat het een no reply adres blijkt te zijn. Waarom een vraag stellen als die niet kan beantwoord worden? 

0 pluimen
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

En nu vragen ze of ik de klantendienst zou aanbevelen bij familie en vrienden, maar ik heb nog geen antwoord gekregen!

Voorlopig hou ik dat in beraad.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen