Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-19 11h38
Antwoorden: 49 antwoorden
Op 9/10/2018 kreeg ik een sms met het voorstel op mijn Dolfijn abbo te upgraden naar een Koala abbo en dit zou 15 Euro blijven.
Een dag of wat later kreeg ik telefoon van een medewerker die me beloofde dat die korting wel degelijk levenslang zou zijn.
Wat stel ik nu vast? Een Koala abbo kost kost 20 Euro volgens Orange / Mobiel.
Maar daar waar ik een abbo van 20 Euro zou krijgen heb ik er nu een van 25 Euro en daar 5 Euro korting op.
Dus word ik 20 Euro aangerekend ipv 15 Euro.
Ik vind dit veel op klantenbedrog lijken!
Maar bij mij niet aan de beloofde 16€
Sorry voor de tikfout, moet 15 € zijn.
@Aalterse-Willy van die korting weet ik niks af. Daar zou je eens de klantendienst voor moeten bellen.
@Aalterse-Willy schreef:Ik had een screenshot doorgestuurd maar ik kan die hier nergens vinden.
Nog maar eens proberen.
Dat screenshot staat nochtans nog steeds in uw eerste bericht in dit topic hoor...
@Aalterse-Willy en waarom belt u dat 0800 nummer niet terug? Misschien kunnen zij u een beter uitleg geven dan ons. Wil u graag helpen maar hier is moeilijk iets op te zeggen.