annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen korting ontvangen, hoewel beloofd?

Topic gestart op: 06-02-19 11h38

Antwoorden: 49 antwoorden

Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Geen korting ontvangen, hoewel beloofd?

Op 9/10/2018 kreeg ik een sms met het voorstel op mijn Dolfijn abbo te upgraden naar een Koala abbo en dit zou 15 Euro blijven.

Een dag of wat later kreeg ik telefoon van een medewerker die me beloofde  dat die korting wel degelijk levenslang zou zijn.

Wat stel ik nu vast? Een Koala abbo kost kost 20 Euro volgens Orange / Mobiel.

Maar daar waar ik een abbo van 20 Euro zou krijgen heb ik er nu een van 25 Euro en daar 5 Euro korting op.

 

Dus word ik 20 Euro aangerekend ipv 15 Euro.

Ik vind dit veel op klantenbedrog lijken!

 

Labels (3)
0 pluimen
49 ANTWOORDEN 49
Aalterse-Willy
Aspirant verkenner

Is er überhaupt wel iemand bij die 200 eersten geweest?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Aalterse-Willy het was eerst zo dat er de eerste 200 klanten die korting kregen. Maar door een hoge inschrijving is deze korting gewoon gebleven voor iedere klant.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Aalterse-Willy het was eerst zo dat er de eerste 200 klanten die korting kregen. Maar door een hoge inschrijving is deze korting gewoon gebleven voor iedere klant.


Ik denk dat dit niet helemaal klopt Patrick. Het abo Koala is voor iedereen gezakt van € 25 naar € 20. Wie het nu nieuw neemt betaalt sowieso slechts € 20. De oudere klanten hebben nog steeds € 25 als abo prijs, maar hebben eveneens een permanente korting van € 5 in de opties staan.

Waar @Aalterse-Willy van spreekt is een tijdelijke actie (voor de eertse 200 inschrijvers) waardoor er nog eens een korting van € gegeven werd zodat het Koala abo slechts op € 15 uitkwam. Dat is hetgeen in die screenshot van hem staat, want ikzelf heb nooit van die promo gehoord of gelezen.

Wat @Aalterse-Willy nu wil weten is waarom hij die promo niet gekregen heeft en dus een gewoon Koala abo heeft: € 25 met een permanente korting van € 5 zodat hij maandelijks toch € 20 betaalt en niet die € 15  uit die promo. Daarom dat ik vroeg of hij ergens kon aantonen dat hij bij die eerste 200 was. Willy, heb jij dat nummer tijdig gebeld uit die promo? Zo ja, wat heeft men u toen verteld? Vind je dat nummer terug in uw gedetailleerde factuur?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ja dat kan je ook zo inderdaad zien @Cdt24801 zo had ik het nog niet bekeken. Dacht echt ervan uitgaande op de huidige abonnementen. Ja dat klopt het inderdaad dat deze dan aan 15 euro zou komen allee als deze de extra korting nog kreeg he 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

In ieder geval, wat er ook van zij, @Aalterse-Willy zal het toch met de klantendienst moeten uitpraten, wij kunnen hier alleen maar tips geven hé. Tenzij @Totem even welwillend een rooksignaaltje aan de collega's van een etage hoger wil/kan sturen om meer duidelijkheid omtrent die promo te bekomen ....

Maar zoals reeds meermaals op dit forum herhaald, wij zijn geen Orange medewerkers noch helpdesk en kunnen bijgevolg zulke zaken ook niet ten gronde behandelen. Daarvoor is er de klantendienst.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen