Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-19 11h38
Antwoorden: 49 antwoorden
Op 9/10/2018 kreeg ik een sms met het voorstel op mijn Dolfijn abbo te upgraden naar een Koala abbo en dit zou 15 Euro blijven.
Een dag of wat later kreeg ik telefoon van een medewerker die me beloofde dat die korting wel degelijk levenslang zou zijn.
Wat stel ik nu vast? Een Koala abbo kost kost 20 Euro volgens Orange / Mobiel.
Maar daar waar ik een abbo van 20 Euro zou krijgen heb ik er nu een van 25 Euro en daar 5 Euro korting op.
Dus word ik 20 Euro aangerekend ipv 15 Euro.
Ik vind dit veel op klantenbedrog lijken!
Volgens het bericht in uw screenshot klopt er inderdaad iets niet. Was je wel bij de eerste 200 aanvragers? Misschien niet en heeft men u daarom het gewone tarief aangerekend? Daar kan enkel de klantendienst uitsluitsel over geven ...
Waarom krijg ik dan wel die 5Euro korting als ik niet bij de 200 eersten was?
Die € 5 korting op Koala krijgt iedereen. Die prijs is van € 25 naar € 20 gegaan.
In mijn klantenzone staat ook € 25 en dan bij opties korting van € 5
Als je nu op de website gaat kijken kost een Kaola abo € 20.
Is wel een heel rare prijsverlaging dan.
Maar mij is levenslang Koala aan 15 Euro beloofd.
Ik denk dat er niets anders opzit dan met die schermafdruk naar de klantendienst te trekken en u daar niet te laten overdonderen.
En nogmaals: ben je zeker dat je bij die eerste 200 was? Heb je daar een bewijs van? Zoniet sta je wel zwak.
Die schermafdruk op zich is slechts een aankondiging van de actie, daar staat niet dat je reeds erbij bent ...