annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen toegang tot facturen

Topic gestart op: 03-05-20 15h55

Antwoorden: 6 antwoorden

Tothi10
Gewaardeerd verkenner

Geen toegang tot facturen

ik heb geen toegang tot de facturen in de klantenzone, mijn vriendin is beheerder, maar heeft geen abo bij orange waardoor zij niet kan inloggen op de orange app. hoe is dit op te lossen, want ik zou graag eens weten wat er als premium dienst wordt aangerekend op mijn en mijn kinderen hun nummers,

hopelijk kan mij iemand een antwoord geven,

 

grt

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Tothi10 

Indien je meerdere nummers hebt bij orange zal 1 daarvan factuurbeheerder zijn. Die kan via de app facturen in detail opvragen. Waarschijnlijk de eerste nummer die je doorgegeven hebt ooit toen je bij Orange kwam. Dit kan je zien door via de app op de factuur die je wenst te zien te klikken en dan gedetailleerde factuur. Bij de andere nummers is die optie niet zichtbaar. 

Het aanpassen van factuurbeheerder kan altijd via de klantendienst. Indien je alles op jouw naam wenst te hebben kan dat via een overdrachtsformulier dat op onze website te vinden is. 

Wat premium betaalnummers betreft, 99% van de keren zijn dit tram/bus tickets of aankopen via spelletjes.

 

groeten,

Shop medewerker

Tom

patrick2
Wijze
Wijze

@Tothi10  doordat je vriendin beheerder is heb jij geen toegang. Dat wil dus zeggen dat de nummers op haar naam staan en wegen de privacy regels heb je dus ook geen toegang tot haar gegevens. Hiervoor dient je vriendin dus de facturen op te vragen en deze door te geven aan jou. Moest dat niet lukken of ze wil dat niet dan zouden alle nummers op jou naam overgezet dienen te worden. Eventueel kan ze ook naar een shop ( als deze terug open zijn ) want er is een geldige ID kaart nodig om achter die facturen te geraken. Ze kan ook zelf bellen voor het eventueel op te sturen maar zonder je vriendin haar pas ga je er onmogelijk aan geraken.Of zonder juiste toestemming in de klantenzone.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tothi10
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 @ Dit weet ik en besef ik ook. Mijn vriendin heeft daar gn problemen maar zij kan niet inloggen op my orange omdat zij gn orange nummer heeft. Je kan nl enkel inloggen met een orange numme

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tothi10  dat klopt je hebt een nummer van Orange nodig. Maar hoe kan het dan als zij geen nummer heeft dan toch de facturen hebben of zien ? Als het te prive wordt moet je er geen antwoord geven maar dan kunnen we wel wat dingen verduidelijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen