Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-05-20 15h55
Antwoorden: 6 antwoorden
ik heb geen toegang tot de facturen in de klantenzone, mijn vriendin is beheerder, maar heeft geen abo bij orange waardoor zij niet kan inloggen op de orange app. hoe is dit op te lossen, want ik zou graag eens weten wat er als premium dienst wordt aangerekend op mijn en mijn kinderen hun nummers,
hopelijk kan mij iemand een antwoord geven,
grt
Beste, @Tothi10
Indien je meerdere nummers hebt bij orange zal 1 daarvan factuurbeheerder zijn. Die kan via de app facturen in detail opvragen. Waarschijnlijk de eerste nummer die je doorgegeven hebt ooit toen je bij Orange kwam. Dit kan je zien door via de app op de factuur die je wenst te zien te klikken en dan gedetailleerde factuur. Bij de andere nummers is die optie niet zichtbaar.
Het aanpassen van factuurbeheerder kan altijd via de klantendienst. Indien je alles op jouw naam wenst te hebben kan dat via een overdrachtsformulier dat op onze website te vinden is.
Wat premium betaalnummers betreft, 99% van de keren zijn dit tram/bus tickets of aankopen via spelletjes.
groeten,
Shop medewerker
Tom
@Tothi10 doordat je vriendin beheerder is heb jij geen toegang. Dat wil dus zeggen dat de nummers op haar naam staan en wegen de privacy regels heb je dus ook geen toegang tot haar gegevens. Hiervoor dient je vriendin dus de facturen op te vragen en deze door te geven aan jou. Moest dat niet lukken of ze wil dat niet dan zouden alle nummers op jou naam overgezet dienen te worden. Eventueel kan ze ook naar een shop ( als deze terug open zijn ) want er is een geldige ID kaart nodig om achter die facturen te geraken. Ze kan ook zelf bellen voor het eventueel op te sturen maar zonder je vriendin haar pas ga je er onmogelijk aan geraken.Of zonder juiste toestemming in de klantenzone.
@patrick2 @ Dit weet ik en besef ik ook. Mijn vriendin heeft daar gn problemen maar zij kan niet inloggen op my orange omdat zij gn orange nummer heeft. Je kan nl enkel inloggen met een orange numme
@Tothi10 dat klopt je hebt een nummer van Orange nodig. Maar hoe kan het dan als zij geen nummer heeft dan toch de facturen hebben of zien ? Als het te prive wordt moet je er geen antwoord geven maar dan kunnen we wel wat dingen verduidelijken.