Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-07-18 09h48
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Onlangs kreeg ik van Orange een SMS met de melding dat het geluidsignaal wanneer ik belde naar een niet-orange abonnee ingeschakeld was.
Ik persoonlijk vind dit geluidssignaal zeer storend, veel te luid en niet ter zake doende. Bovendien heb ik dat niet nodig vermits ik gratis naar alle andere providers bel. Ten derde had ik dit zelf niet gevraagd. Is er een code waarmee ik dit terug kan uitzetten?
Zo ja, wie bezorgt mij die code?
Zo nee, dan zal "5000" weer soelaas moeten brengen zeker?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dagoke,
Dit geluid kan u zelf uit zetten via de klantenzone. U logt in en gaat naat mijn tarief plan , daar kiest u opties deactiveren en dan moet u daar eens kijken dat er iets staat met BEEP . Op het vraag tekentje klikkend weet u wat het inhoud , op deze manier kan u dit uitschakelen.
Dit heb ik ook gehad omdat ik een verandering deed van tarief plan maar heb zelf toen de 5000 gebeld en was alles binnen het half uur ook opgelost.
Dagoke,
Dit geluid kan u zelf uit zetten via de klantenzone. U logt in en gaat naat mijn tarief plan , daar kiest u opties deactiveren en dan moet u daar eens kijken dat er iets staat met BEEP . Op het vraag tekentje klikkend weet u wat het inhoud , op deze manier kan u dit uitschakelen.
Dit heb ik ook gehad omdat ik een verandering deed van tarief plan maar heb zelf toen de 5000 gebeld en was alles binnen het half uur ook opgelost.
@patrick2 schreef:Dagoke,
Dit geluid kan u zelf uit zetten via de klantenzone. U logt in en gaat naat mijn tarief plan , daar kiest u opties deactiveren en dan moet u daar eens kijken dat er iets staat met BEEP . Op het vraag tekentje klikkend weet u wat het inhoud , op deze manier kan u dit uitschakelen.
Dit heb ik ook gehad omdat ik een verandering deed van tarief plan maar heb zelf toen de 5000 gebeld en was alles binnen het half uur ook opgelost.
Ik weet niet waarom dit aangegeven staat als OPGELOST. Dit is nog niet opgelost. Ik kan NIETSveran deren via de klantenzone zoals hier gesuggereerd wordt. Nergens staat er een verwijzing naar deze beeps. Ze zijn trouwens niet ter zake doende vermits ik naar alle netwerken kan bellen.
Ik zit dus nog steeds met die zeer luide en hinderlijke beeps wanneer ik iemand bel die aangesloten is op een ander netwerk.
Noch via de app, noch via de website kan ik dit ergens uitzetten.
Misschien zou het handig zijn om dit toe te voegen zodag diegenen die dit niet willen het kunnen uitzetten.
Je kan bellen naar 1299 (is gratis) en zo die Beep deactiveren. Je krijgt wel niemand aan de lijn enkel een computerstem. Je krijgt dan de volgende keuze... Meer informatie over de beepdienst druk je op 2, daarna vragen ze om te activeren of te deactiveren, om te deactiveren druk je op 3. Dat is alles en dan ben je van die beep vanaf.
UPDATE:
Intussen contact gehad met "5000" waar ze vastgesteld hebben dat er iets "niet klopt" en er is intussen een dossier aangemaakt is om het zaakje op te lossen.
Blijkbaar staat het "niet actief" bij mij (het is ook niet nodig) maar staat het dus tcoh ergens "ingeschakeld". De technici gaan dit nu oplossen.
Ik wacht nu geduldig af op meer nieuws.