annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go Unlimited Special edition wordt verlengd!

Topic gestart op: 12-03-21 10h45

Antwoorden: 23 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Go Unlimited Special edition wordt verlengd!

Ugh allemaal, Totem heeft nog goed nieuws!


We verlengen onze Go Unlimited Special edition!


Tot en met 15/04/2021 neem je dit abonnement voor slechts €30 in plaats van €40 hiermee kan je ongelimiteerd bellen, surfen en sms'en.


Voor wie?

Alle nieuwe klanten die Go Unlimited kiezen genieten automatisch van deze lagere prijs.
Ook klanten die een tariefplanverandering vragen naar Go Unlimited zullen hier automatisch van genieten.
Bestaande klanten met Go Unlimited kunnen de Special edition aanvragen door te bellen naar 5000.
Klanten met Go Unlimited Special edition behouden deze verlaagde prijs voor de volledige duurtijd van hun contract.
Deze promo is geldig voor residentiële klanten en klanten met een btw-nummer.

Opgelet:


- Je krijgt geen multiproductvoordeel voor Go Unlimited Special edition. Wel voor de andere tariefplannen op dezelfde factuur die in aanmerking komen. Vb: Je neemt een Go Intense en Go Unlimited. Je krijgt het multiproductvoordeel voor je Go Intense, en de Special edition promotie voor Go Unlimited.


- De webpromo is niet van toepassing voor Go Unlimited Special edition.

 

De groeten van Totem en de geesten,

 

Totem

Labels (2)
23 ANTWOORDEN 23
MustafaY
Leidende genezer

@Anonymous 

Op 22-11-2021 wordt de Go Unlimited Go Extreme.

Orange België zal de term "Unlimited" niet langer gebruiken voor zijn meest voorkomende mobiele abonnement, dat Go Extreme zal worden.

Dit abonnement omvat twee keer zoveel data, van 30GB tot 60GB per maand, zonder extra kosten.

Gregory
Wijze
Wijze

You are a man hard to please @Anonymous 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Gregory Ik wil gewoon veranderingen zien aan die punten dat ik vernoemde .

Ze moeten eens bv: bij Go Unlimited durven onbeperkt gaan volledig , zoals Prox dat doet bij hun Mobilus Unlimited Premium.

Ook zou de MyOrange app echt wel eens een facelift kunnen gebruiken.

 

Groeten,

bigM

patrick2
Wijze
Wijze

Hier ben ik het volledig met je eens @Anonymous . Het duurt te lang voor er dingen veranderen en dan bedoel ik wanneer ze Telenet en Proximus evenaarden of voorbij gaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kula
Gewaardeerd verkenner

Er staat bij het abo bij ONGELIMITEERD surfen, d.w.z dat je 30 Gb full speed hebt, en daarna zakt naar een lagere snelheid, ZONDER extra kosten? Ja toch, niet dan?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen