annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go Unlimited

Topic gestart op: 05-04-21 08h15

Antwoorden: 7 antwoorden

Dorko
Aspirant verkenner

Go Unlimited

OPGELOST

Vraagje i.v.m Go Unlimited.

 

Ik zou dit willen gebruiken op 2de verbijf in Nederland. Kan ik dan ook gewoon 30GB per maand gebruiken?

Werkt deze simkaart in een Mifi-router?

 

Alvast dank

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Wel @Dorko ik heb hier ergens gelezen iemand een gewone sim kaart in een  Flybox (wat eigenlijk een mifi is) had getest

Hier is het ook bevestigd door de Grote Wijze Tips&tricks : Flybox HOME - Tribe (orange.be)

5. Het is niet mogelijk om je te abonneren op een Flybox-abonnement zonder een modem te gebruiken, je Flybox-simkaart gaat niet naar een andere modem. U kunt uw modem echter wel gebruiken met een andere simkaart

Denk dus wel dat een mifi router die niet gebonden is aan een provider met elke sim kaart werkt.  Desnoods kun je een prepaid data sim nemen in Nederland

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik wil hier wel even aanhalen dat een BE simkaart niet bedoeld is om permanent of langdurig in het buitenland te gebruiken. De operator gaat dat sowieso na verloop van tijd vaststellen en dat is het uit met de pret: de gratis roaming Europa vervalt dan (eventueel gedeeltelijk).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Dorko  

Je bericht heb ik verplaatst naar een andere rubriek namelijk , Tarieven en verbruik. Dit past eerder bij je vraag dan over netwerk. 

Daarnaast als je besluit om je Go Unlimited enkel in het buitenland te gebruiken vergeet dan niet om het abonnement hier in België te activeren. Je dient namelijk voor activering hier in eigen land te zijn anders heb je geen verbinding met de Orange masten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Dorko de 30 GB is voor in de europese unie.

Wat de mifi  router betreft,  denk van wel

Normaal is het een data only kaart zoals in de flybox - maar een normale sim kaart werkt daar ook in 

 

0 pluimen
Dorko
Aspirant verkenner

@Gregory, bedankt voor het antwoord.

De Flybox zou wel niet werken in het buitenland had Orange mij verteld.

Zou wel zeker willen zijn dat die simkaart in een Mifi-router werkt vooralleer ik deze aankoop.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen