annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go Unlimited

Topic gestart op: 05-04-21 08h15

Antwoorden: 7 antwoorden

Dorko
Aspirant verkenner

Go Unlimited

OPGELOST

Vraagje i.v.m Go Unlimited.

 

Ik zou dit willen gebruiken op 2de verbijf in Nederland. Kan ik dan ook gewoon 30GB per maand gebruiken?

Werkt deze simkaart in een Mifi-router?

 

Alvast dank

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Wel @Dorko ik heb hier ergens gelezen iemand een gewone sim kaart in een  Flybox (wat eigenlijk een mifi is) had getest

Hier is het ook bevestigd door de Grote Wijze Tips&tricks : Flybox HOME - Tribe (orange.be)

5. Het is niet mogelijk om je te abonneren op een Flybox-abonnement zonder een modem te gebruiken, je Flybox-simkaart gaat niet naar een andere modem. U kunt uw modem echter wel gebruiken met een andere simkaart

Denk dus wel dat een mifi router die niet gebonden is aan een provider met elke sim kaart werkt.  Desnoods kun je een prepaid data sim nemen in Nederland

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Gregory
Wijze
Wijze

@Dorko Voor een mifi router heb je data nodig ( de 4G).  Deze zitten in zo een abonnement, nl 30 GB

Maar zie hier even,  Welke simkaart voor Mifi heb je nodig? - Databundel voor mifi in Europa (wifivoorauto.nl)

Simkaart voor mifi.

Het is logisch dat er verwarring ontstaat over wat mifi nu precies is, hoe dit werkt en welke simkaart voor mifi geschikt is. Technologie gaat zo snel dat het in veel gevallen niet meer bij te houden is. Dat begrijpen wij, dat is ook de reden waarom wij in vrij eenvoudige Jip & Janneke taal proberen uit te leggen hoe deze nieuwe toepassingen werken. Het goede nieuws wat we je alvast kunnen verklappen is, dat een simkaart voor mifi exact werk zoals de simkaart die in je telefoon zit. Sterker nog je kunt elke simkaart met daarop een databundel gebruiken voor in je mifi router.

0 pluimen
Dorko
Aspirant verkenner

@Gregory ,

Bedankt... Ik had al wat opgezocht i.v.m. die Mifi router en had gelezen dan sommige providers het gebruik van een data simkaart blokkeren in een mifi? (wist ook niet dat er verschil was tussen mifi en gebruik in een mobiele telefoon)

Als dit niet het geval is bij Orange is dit voor mij een goede oplossing.

 

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Wel @Dorko ik heb hier ergens gelezen iemand een gewone sim kaart in een  Flybox (wat eigenlijk een mifi is) had getest

Hier is het ook bevestigd door de Grote Wijze Tips&tricks : Flybox HOME - Tribe (orange.be)

5. Het is niet mogelijk om je te abonneren op een Flybox-abonnement zonder een modem te gebruiken, je Flybox-simkaart gaat niet naar een andere modem. U kunt uw modem echter wel gebruiken met een andere simkaart

Denk dus wel dat een mifi router die niet gebonden is aan een provider met elke sim kaart werkt.  Desnoods kun je een prepaid data sim nemen in Nederland

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen