annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go intense abo

Topic gestart op: 20-03-20 05h43

Antwoorden: 14 antwoorden

Osty
Ervaren verkenner

Go intense abo

Hoi, Bij het lezen van mijn contract met de Go intense abonnement lees ik het volgende

Onbeperkt bellen in België naar alle Belgische netwerken en in roaming van een lidstaat van de Europese Unie naar een andere lidstaat, België inbegrepen en dit op elk moment van de dag.

Nu zie ik op een email gekregen van Orange dat 

Bedankt voor je vertrouwen.
Hier vind je een overzicht van het abonnement dat je gekozen hebt:
Go Intense
Prijs per maand 30 euro
Oproepen naar Orange onbeperkt
Oproepen naar alle netwerken onbeperkt
Internationale oproepen /
Sms'en naar alle netwerken onbeperkt (mms'en inbegrepen)
Surfvolume 15 GB

Dus  bellen naar een Europese lidstaat is niet in abonnement inbegrepen?

Kan er mij iemand uitleg geven daarover

Osty

Labels (1)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Josette
Wijze
Wijze

Awel ik had het niet zo goed kunnen uitleggen. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Osty
Ervaren verkenner

heb gebeld naar de klantendienst, de dame vertelde mij dat de gesprekken naar FR of andere lidstaten gratis waren..... weet het nu niet meer

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Osty  schreef:

heb gebeld naar de klantendienst, de dame vertelde mij dat de gesprekken naar FR of andere lidstaten gratis waren..... weet het nu niet meer


Heb je haar duidelijk gemaakt dat je vanuit BE wil bellen naar het buitenland (EU)? In dat geval kent die dame haar les niet ...

En je weet het nu wel. De uitleg van @TomB is zeer duidelijk. En de basisregel is: ben je in BE en heb je een BE abo, dan zijn alle belletjes naar het buitenland, om het even waar, betalend.

Heel die roaming toestanden hebben alleen maar belang wanneer je zelf niet in BE bent. En de roaming is enkel afgeschaft in de EU zone. Ben je nog ergens anders, is het nog steeds extra te betalen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Osty
Ervaren verkenner

Ok begrepen

Bedankt voor de info

Groeten Osty

Josette
Wijze
Wijze

En als vervolg niet iedereen die aan de andere kant van de telefoon zit

en je helpen wil is van alles op de hoogte.

Zelf ook al meegemaakt dat ik het zeker wist en hun het tegendeel beweerden.

Dus altijd dubbel checken.

Wij hebben toen moeten betalen, dus niet naar het buitenland telefoneren,

wel via Wathsapp. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen