Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-04-19 11h46
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De my orange app werkt naar behoren. Inloggen via de PC op "myorange" voor mijn nieuw LOVE abonnement via het GSM nummer van Arend optie via de PC lukt het. Dit vanwege een bestaande registratie op het gsmnummer, die zeker niet van mij is en waarvan mij de gegevens en naam totaal onbekend zijn.
Ik wil nog vermelden dat ik nooit een vorig contract gehad bij Mobistar of Orange gehad heb. Contact met de helpdesk leverde op dat de accountgegevens gereset zouden worden en na een uurtje kon ik met mijn GSM nummer opnieuw registreren. Account zou dan na 2 dagen gebruikt kunnen worden.
Helaas kan ik mij na één uur via mijn nummer nog steeds niet registreren en blijven de melding komen dat het nummer reeds geregistreerd is.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou via de klantendienst nr 5000 even opbellen hoor!
Ik heb ook dat probleem. Ik had een nieuw gsm nummer van orange. Ik kan ook niet opnieuw registeren op mijn orange account op mijn computer.
Dag Lieselot,
Toch nummer 5000 van de helpdesk blijven bellen mocht het na de eerste keer contact niet opgelost kunnen worden. Bij de 2e keer kreeg ik een kundige helpdesk medewerker aan de lijn die het probleem heeft opgelost.
Ik zou via de klantendienst nr 5000 even opbellen hoor!
Had ik al gedaan, vandaar de vraag op deze community. Ze hadden beloofd het account van de klantenzone te resetten. Was bij de eerste keer niet gebeurd. Bij de 2e keer bellen met een endere helpdesk medewerker lukte dat wel. Kan nu zonder problemen met de PC op de klantenzone.