annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go unlimited

Topic gestart op: 07-04-20 11h00

Antwoorden: 9 antwoorden

KobeDS
Aspirant verkenner

Go unlimited

Ik ben onglans overgeschakelt naar Go Unlimited. En ben echt super tevreden en dan komt er nog eens bij dat ik meer dan genoeg data heb. Echt het beste abonnement dat ik ooit heb gehad(tot nu toe). 

 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Egel  internet buiten het abonnement wil dus zeggen dat ze een verbruik heeft wat niet in de bundel zat. Maar een Go Unlimited heeft wel degelijk een onbeperkt verbruik , het is wel aan verlaagde snelheid, als het gaat om mobiele data. Zou toch eens de factuur goed nakijken waar deze kosten aan opgemaakt zijn want dit kunnen ook speciale sms berichten zijn of speciale telefoon nummers die gebeld zijn. Dus de vraag is eigenlijk heeft je vriendin haar factuur nagekeken waar deze kosten op gebaseerd zijn dus waar deze kosten vandaan komen? Op de gedetailleerde factuur gaat ze dat zien staan. 

In het abonnement zit dus ook onbeperkt bellen en sms berichten maar speciale nummers en of sms berichten zitten hierbij niet inbegrepen. Het bellen naar nummers buiten de lands grens zal ook aangerekend worden want dat is roaming. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Egel 

Wat @patrick2 hier in het lang en het breed heeft uitgelegd is correct.

Met een GO Unlimited kan je nooit extra aangerekend worden voor teveel te surfen.

Slechts één oplossing: bekijk de gedetailleerde factuur. Pas dan kun je zeggen waarvoor er extra werd aangerekend. En als dan blijkt dat er iets niet juist is, dan kun je gepast reageren.

Ik zie een kleine hint in uw gezegde dat uw partner de Nederlandse taal niet goed machtig is. Dat laat vermoeden dat er familie in het buitenland bestaat. Vanuit BE bellen naar het buitenland, om het even welk land dat is, dus ook binnen Europa, is steeds extra te betalen. Dat is in geen enkele bundel inbegrepen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jens_DR
Ervaren verkenner

Als het goed is mag het ook gezegd worden 👍

Mocht je helemaal nieuw zijn bij Orange neem dan zeker eens een kijkje in de app. Zo heb je steeds een overzicht van je verbruik en tal van voordelen. 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@KobeDS  dat is dan heel goed om te lezen ! Dan heb jij dus het perfecte abonnement wat voor jou gebruik is gemaakt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Goedemiddag Kobe,

dikke merci met je positief berichtje.

Nog veel plezier ermee.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen