annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gratis surfvolume

Topic gestart op: 19-07-21 02h29

Antwoorden: 7 antwoorden

Yagoda
Ervaren verkenner

Gratis surfvolume

Heb in de maand juni 2 Orange Thank You cadeaus verzilverd zijnde een keer 1gig gratis surfvolume en een keer 5gig gratis surfvolume, 6gig in totaal dus.  In de My Orange app staat er 12 maar dat zou blijkbaar een fout zijn in het systeem...  Mijn gratis surfvolume is nog geldig tot 23 juli!  Waarom gaat er dan gebruik af van mijn abonnementsdatavolume ipv van mijn gratis surfvolume??? 🤔🤨

Toen ik zaterdagmorgen mijn verbruik checkte stond mijn gratis surfvolume nog op 11.07gig.  Rond 19u mijn verbruik opnieuw gecheckt en gratis surfvolume stond nog altijd op 11.07gig maar mijn inbegrepen surfvolume was wel serieus gezakt...  Rond 23u weer gecheckt en weer zelfde verhaal... Nu zijn we al maandag en gratis surfvolume staat 'rarara' juist ja op 11.07gig terwijl mijn abonnementsdata smelt als megabytes voor de mobiele data zon 🙈🙄

Wordt dit rechtgezet?  Wanneer?  Hoe?

Labels (3)
7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Yagoda 

Indien het geen fout zou zijn is er volgens mij maar één uitleg:

Heb jij mss een Surf Extra Card? Faarmee maak je gedeeld gebruik van je inbegrepen data volume, maar opgelet, met uitzondering van kado volume. Dat kun je enkel met de sim van uw foon zelf verbruiken. 

Ook al heb je massa's GB kado staan, een surf extra card zal dus steeds van uw gewoon abo data verbruiken.

Heb je geen Surf Extra Card? Dan snel de klantendienst contacteren, dan is er achterliggend iets fout. Doe dat via messenger of twitter, je hebt dan een fysiek spoor en de achterliggende dienst heeft even de tijd om het grondig op te zoeken alvorens te antwoorden.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Yagoda
Ervaren verkenner

Heb geen surf extra card en het contact was beide keren via Messenger

We zien wel zeker...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Yagoda 

Voor dit probleem ga je toch contact moeten zoeken met de klantendienst. Hier is geen klantendienst en die zullen dit ook niet lezen hier. Beste is die de 5000 te bellen of via Messenger een bericht te sturen als je een Facebook account hebt. Je kan ook eventueel via Twitter sturen als je daar een account hebt. 

Vermoedelijk loopt er achterliggend iets mis met de teller maar dat zal de backoffice recht moeten zetten. Dus er zal een dossier aangemaakt moeten worden om dit verder na te kijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen