annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm deal bij combi pack (love duo)

Topic gestart op: 17-04-20 10h53

Antwoorden: 6 antwoorden

kabes
Aspirant verkenner

Gsm deal bij combi pack (love duo)

OPGELOST

Hi,

 

Ik zit momenteel bij telenet voor internet en bij mobile vikings voor telefonie. Maar een love duo pack bij orange zou een stuk goedkoper zijn, met min of meer dezelfde specs en hetzelfde netwerk.

 

Kheb eigenlijk ook een nieuwe gsm nodig en als ik kijk op de site kan je bij een gsm abonnement een korting krijgen op enkele toestellen. Maar als ik een pack wil nemen, zie ik die mogelijkheid niet op de site.

 

Lijkt me nogal vreemd dat wanneer ik er ook nog eens een internet abonnement bij wil, ik deze korting niet kan krijgen?

 

Verder ontgaat de logica van bepaalde deals mij, bijvoorbeeld de galaxy s10e is er korting als je smart data 2gb neemt:

https://eshop.orange.be/nl/zelfstandigen/toestellen/smartphones-gsm/galaxy-s10e

Maar dan heb je dus bijvoorbeeld Go plus (5GB) + smart data 2gb = 7GB aan 26 euro. Terwijl je gewoon Go Intense kunt nemen en dan heb je 15GB aan 24 euro. Begrijp ik dat verkeerd of is dit totaal niet logisch?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@kabes  elke maand zijn er andere actie's dus nu heb je deze actie en volgende maand weer een nieuwe. Meestal zijn ze wel gelijkaardig hoor heel veel scheelt het niet. De 50 % korting online heb je altijd maar de gsm , dus welk toestel , dat verschilt wel. Dus als je drie maanden klant bent kan je als nog de gsm kiezen die je wil maar dan kan het wel zijn dat die op dat moment niet mee doet in de gestelde promo. 

Je klantenkorting en je toestel korting is er altijd bij Orange maar het beste kan je dat zien in de shop. Online staan niet alle toestellen daar staan enkel de toestellen op die deze maand in de kijker staan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
kabes
Aspirant verkenner

Ah, laat maar. Ik lees net dat er geen modem-only is bij Orange. Wat voor mij een vereiste is, dus zal toch bij telenet blijven.

patrick2
Wijze
Wijze

@kabes  dat is iets wat Orange inderdaad nog niet heeft. Ze zijn bezig met het ontwikkelen ervan als ook in de oudere modellen de mac pass trough te maken . Wanneer deze update er door komt weten we niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


kabes
Aspirant verkenner

K. Merci. Maar dan wacht ik nog even af

patrick2
Wijze
Wijze

@kabes  als je een totaal pakket wil nemen en daarbij ook een gsm dat gaat wel hoor. Het is inderdaad zo dat Orange niet alle mogelijke combinatie's laat zien maar het gaat. Je kan perfect je gekozen abonnement koppelen met een nieuwe gsm. Je kiest eerst je Love pakket en je gsm abonnement. Nadien kies je welk toestel je koppelen aan je abonnement maar je dient eerst drie maanden klant te zijn voor dat je een gsm kan kiezen. 

De aanbieding is alleen beschikbaar voor klanten met een actief Orange-abonnement gedurende ten minste 3 maanden

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen