annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm nog afbetalen?

Topic gestart op: 13-06-19 21h07

Antwoorden: 3 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Gsm nog afbetalen?

OPGELOST

Hallo,

 Ik heb mijn oude gsm binnen gedaan bij Orange en een nieuwe gsm aangekocht met verzekering het resterende bedrag ben ik nu nog aan het afbetalen. Ik moet nog ongeveer een jaar afbetalen. Nu ben ik niet echt content van de snelheid van het internet en de opties op mijn  decoder.  Daarom zou ik graag willen overstappen naar een andere provider maar als ik dit wilt doen wat moet ik zeker in acht houden. Bijvoorbeeld kan ik heel mijn abonnement opzeggen of is het misschien handig om een deel van mijn abonnement op te zeggen zodanig dat ik nog rustig mijn afbetaling kan doen in plaats van een grote som te betalen of is er nog een andere optie? 

 PS: ik heb ook nog een extra vraag stel dat ik een deel van mijn abonnement moet opzeggen om geen dubbele diensten thuis te hebben, hoe zit het dan met mijn vaste lijn want dit is optioneel. 

 Ik ben ook al ondertussen een jaar klant bij Orange en ben alleen maar tevreden met mijn vaste lijn en de prijs die ik hiervoor betalen. 

Labels (2)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Wanneer je van provider wil veranderen ga je wel moeten uw gsm abonnement behouden, zoniet moet je de hele restwaarde in één keer afbetalen, en dat wil je niet heb ik begrepen. Dus, abo behouden.

Met al de rest kun je overstappen. Let wel, ik lees dat je tevreden bent van uw vaste lijn, maar of je die apart kan behouden en enkel TV en internet opzeggen, dat weet ik niet zeker. Ik vrees van niet .... Er zullen hier wel mensen zijn die het wel weten, en anders eens de klantendienst contacteren (5000, facebook of twitter).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  opzeggen van diensten kan altijd. Moest u de afbetaling hebben via de bank,  cetelem , dan kan u opzeggen en het abonnement stopzetten. U betaald enkel de waarde op de gsm af. Heeft u de afbetaling bij Orange genomen betaald u ineens de gehele som. De vaste lijn enkel behouden is niet mogelijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  opzeggen van diensten kan altijd. Moest u de afbetaling hebben via de bank,  cetelem , dan kan u opzeggen en het abonnement stopzetten. U betaald enkel de waarde op de gsm af. Heeft u de afbetaling bij Orange genomen betaald u ineens de gehele som. De vaste lijn enkel behouden is niet mogelijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Dank u
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Wanneer je van provider wil veranderen ga je wel moeten uw gsm abonnement behouden, zoniet moet je de hele restwaarde in één keer afbetalen, en dat wil je niet heb ik begrepen. Dus, abo behouden.

Met al de rest kun je overstappen. Let wel, ik lees dat je tevreden bent van uw vaste lijn, maar of je die apart kan behouden en enkel TV en internet opzeggen, dat weet ik niet zeker. Ik vrees van niet .... Er zullen hier wel mensen zijn die het wel weten, en anders eens de klantendienst contacteren (5000, facebook of twitter).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen