Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-06-22 07h15
Antwoorden: 4 antwoorden
Nieuw gsmnr via contactcenter aangevraagd.
Oud gsmnr is niet meer actief als ik ernaar bel.
Mijn vriend kan zowel een sms naar mijn nieuwe en oude nr sturen, beide berichten komen toe.
Als ik sms, vertrekt het bericht soms van mijn oud nr, soms van mijn nieuw nr.
Contactcenter opent om 8u, gisteren 20min gewacht. Heel druk daar.
Misschien weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen?
Hier gaan wij niet veel aan kunnen doen want er loopt ergens iets verkeerd met de routering. Wel vreemd dat je zo wel met een nieuw nummer als je oud nummer kan sms'en dan zou niet mogen zijn.
Heb je al eens geprobeerd te bellen of gebeld te worden ? Komen ze dan ook zo willekeurig uit ? Als dat zo is dan is de routering verkeerd anders is het een technisch raadsel wat er gebeurd.
Algemeen probleem bij orange bij nieuw nr aanvragen bestaande orange account.
Ah ok dus het is een intern probleem op dit moment , dan weten we dat ook.
@E_Dentergem goedemiddag,
vraag dat eens na via FB-Messenger als je wil?
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.