Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-05-20 09h40
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb onlangs een nieuw orange gsm-nummer ik wou opnieuw inloggen op mijn account van orange op mijn computer maar krijg de melding dat mijn nummer niet gekend is bij orange. Wat moet ik doen zodat dat ik terug kan registeren?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het kan tot 48u duren tot je nieuw nummer up-to-date is in het systeem van Orange, daarna kan je uw nummer registreren.
@lieselot-1 schreef:
Ik heb onlangs een nieuw orange gsm-nummer ik wou opnieuw inloggen op mijn account van orange op mijn computer maar krijg de melding dat mijn nummer niet gekend is bij orange. Wat moet ik doen zodat dat ik terug kan registeren?
Voor zoiets neemt ge best eens contact op met de klantendienst. Bellen naar de 5000 of een berichtje sturen via messenger of twitter.
Tussen haakjes, hebt ge al eens geprobeerd gewoon een nieuw account aan te maken in de klantenzone? Surfen naar https://m.orange.be/nl/mcz-login en rechts onderaan: "schrijf me in".
Heb je dat nummer al lang? Zoniet is de tip van @Anonymous wel de oplossing ..
Indien je dat nummer reeds langer hebt zul je de klantendienst moeten lastigvallen ..
@lieselot-1 schreef:
@Cdt24801 Ik heb dat nummer al een paar maanden
Dan is het duidelijk: hier dient de klantendienst te doen waar ze voor betaald worden 😋
Veel succes, hoop dat het snel in orde is 😉
@lieselot-1 schreef:
Ik heb onlangs een nieuw orange gsm-nummer ik wou opnieuw inloggen op mijn account van orange op mijn computer maar krijg de melding dat mijn nummer niet gekend is bij orange. Wat moet ik doen zodat dat ik terug kan registeren?
Voor zoiets neemt ge best eens contact op met de klantendienst. Bellen naar de 5000 of een berichtje sturen via messenger of twitter.
Tussen haakjes, hebt ge al eens geprobeerd gewoon een nieuw account aan te maken in de klantenzone? Surfen naar https://m.orange.be/nl/mcz-login en rechts onderaan: "schrijf me in".
@Cdt24801 Ja dit heb ik ook al geprobeerd maar dit lukte niet. Ik zal eens een bericht via messenger naar orange sturen.
Heb je dat nummer al lang? Zoniet is de tip van @Anonymous wel de oplossing ..
Indien je dat nummer reeds langer hebt zul je de klantendienst moeten lastigvallen ..
@Cdt24801 Ik heb dat nummer al een paar maanden