Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-11-23 15h05
Antwoorden: 1 antwoord
Ugh iedereen!
Totem heeft een paar tips voor je als je een mobiele bestelling hebt geplaatst via onze website 🙂
Je simkaart wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Heb je hem niet ontvangen? Gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk een nieuwe toe te sturen.
Heb je de bestelling op een vrijdag geplaatst? Dan moet je even geduld hebben, want dan wordt het de week erna pas verstuurd.
Goed om te weten:
Wil je je oude nummer behouden?
Dan moet je ons je klantcode van je vorige operator geven of het nummer op je simkaart. In dit geval wordt de simkaart alleen verstuurd als alle gegevens die je hebt opgegeven kloppen.
Als je je simkaart hebt ontvangen, vergeet hem dan niet te activeren via deze link. Vul hetzelfde e-mailadres in als het adres dat je opgaf bij het plaatsen van je bestelling.
Aarzel niet als je vragen hebt 🙂
Tot ziens,
Totem