Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-03-20 12h31
Antwoorden: 4 antwoorden
Hallo,
Door stopzetting van abonnement bij huidige werkgever is mijn gsmnummer of simkaart op non-actief gezet..
Hoe kan ik mijn gsmnummer terug heractiveren en een nieuw abonnement aangaan?
Hallo,
Door stopzetting van abonnement bij huidige werkgever is mijn gsmnummer of simkaart op non-actief gezet..
Hoe kan ik mijn gsmnummer terug heractiveren en een nieuw abonnement aangaan?
Hallo @Orangeuser12,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @TomB te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
Beste @Orangeuser12
Belangrijk om te weten, is de nummer volledig gestopt door de werkgever of is deze op een prepaid geplaatst?
Een prepaid kaart moet wettelijk gezien geregistreerd worden. Dit kan in een shop (momenteel niet) of online.
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/herlaadkaarten/je-herlaadkaart-identificeren
Nadien kan je het na 2 weken (anti fraude maatregelen) overschakelen naar een abonnement op eigen naam.
Intussen kan je perfect gebruik maken van de prepaid en herladen online. Het bedrag dat op jouw kaart staat ben je niet kwijt wanneer je naar een abonnement gaat, dit wordt in vermindering gebracht van de eerste factuur.
Tip: Indien je graag veel data hebt, eerst een tariefwijziging doen via #123*44# naar tempo GIGA en pas nadien geld bijladen.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Beste @Orangeuser12
Indien je kaart geregistreerd is moet je gewoon eens bellen naar een willekeurige Belgische nummer en dan de taal kiezen.
Bel bijvoorbeeld 5123, NL is optie 2.
Nadien zou dat normaal gezien moeten lukken. Indien niet, best eens naar klantendienst bellen met iemand anders zijn gsm.
Ik kan van thuis uit niet op de programma's (technisch werkloos).
Groeten,
Shop Medewerker
Tom