annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

sms ipv iMessage

Topic gestart op: 09-05-20 14h13

Antwoorden: 1 antwoord

Ej04011012
Gewaardeerd verkenner

sms ipv iMessage

OPGELOST

Ik kan sinds gisteren geen iMessage meer sturen naar mijn contactpersoon, hij heeft geen toegang meer tot internet. Ik verstuur nu smsen in de plaats. Hoe zorg ik ervoor dat ik wel nog een afbeelding of YouTube-link kan versturen via sms? Dit lukt mij tot nu toe nog niet, enkel tekst kan ik versturen. 

iMessage ligt aan in mijn instellingen, alsook stuur via sms.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Ej04011012  I-message wordt enkel uitgestuurd als de persoon of personen internet ontvangst hebben. Het is sturen net als whatsapp maar dan berichten voor Iphone. Als die persoon of jij geen data verbinding hebben zal deze dus niet als I-meesage verstuurd worden. Je kan dan nog wel foto's versturen maar dat wordt dan een MMS. Je moet die optie wel alle twee aan hebben staan anders is er geen ontvanger of verzender. Moest jij dat wel aan zetten en dus versturen en de ontvanger heeft het uitstaan krijgt die een sms dat er een MMS aan het wachten is. Eventueel kan die ze ook online opvragen of per email. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Ej04011012  I-message wordt enkel uitgestuurd als de persoon of personen internet ontvangst hebben. Het is sturen net als whatsapp maar dan berichten voor Iphone. Als die persoon of jij geen data verbinding hebben zal deze dus niet als I-meesage verstuurd worden. Je kan dan nog wel foto's versturen maar dat wordt dan een MMS. Je moet die optie wel alle twee aan hebben staan anders is er geen ontvanger of verzender. Moest jij dat wel aan zetten en dus versturen en de ontvanger heeft het uitstaan krijgt die een sms dat er een MMS aan het wachten is. Eventueel kan die ze ook online opvragen of per email. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen