annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herladen maar ontvang geen belkrediet

Topic gestart op: 21-05-18 21h36

Antwoorden: 13 antwoorden

marievdb
Aspirant verkenner

Herladen maar ontvang geen belkrediet

OPGELOST

Beste,

Ik heb vandaag enkele uren geleden voor 10 euro herladen voor het nummer **bleep**4. Online staat dat ik belkrediet heb, en het geld is al afgetrokken van mijn bankrekening, maar ik heb nu nog steeds geen belkrediet. Hoe komt dit en kan dit in orde gebracht worden?

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

Ik heb vandaag enkele uren geleden voor 10 euro herladen voor het nummer **bleep**4. Online staat dat ik belkrediet heb, en het geld is al afgetrokken van mijn bankrekening, maar ik heb nu nog steeds geen belkrediet. Hoe komt dit en kan dit in orde gebracht worden?

Ugh! @marievdb

 

We kampten effectief met een probleem bij het online herladen.

Intussen is dat opgelost en zou je je krediet en bonus moeten ontvangen hebben.

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
NelsonM
Orange-werknemer

Ook geen belkrediet gekregen 

Hallo @Nb1,

Als het antwoord van @Cdt24801 je heeft geholpen, aarzel zeker niet om het als gewaardeerde antwoord te valideren.

Het zal de community helpen 🙂

Groetjes,

Nelson 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Nb1  schreef:

Ook geen belkrediet gekregen 


En hoe lang is het geleden dat je herladen hebt? Soms moet je gewoon een beetje geduld hebben ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem

Ik denk dat het intussen wel in orde is, anders hadden we @pietv  hier al wel zien op terugkomen ... Smiley Knipoog

Tja, niet iedereen denkt eraan om als iets opgelost is dat hier ook even te vermelden zodat de tribers die meevolgen ook op de hoogte zijn.... Gefrustreerde smiley

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


pietv
Aspirant scout

vannacht op 2 nummers 15 euro bijgezet, en nnog steeds geen belkrediet.

We kunnen dus niet bellen en geen berichten sturen ondanks alle betalingen ontvangen werden !!!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen