Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-05-18 21h36
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik heb vandaag enkele uren geleden voor 10 euro herladen voor het nummer **bleep**4. Online staat dat ik belkrediet heb, en het geld is al afgetrokken van mijn bankrekening, maar ik heb nu nog steeds geen belkrediet. Hoe komt dit en kan dit in orde gebracht worden?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik heb vandaag enkele uren geleden voor 10 euro herladen voor het nummer **bleep**4. Online staat dat ik belkrediet heb, en het geld is al afgetrokken van mijn bankrekening, maar ik heb nu nog steeds geen belkrediet. Hoe komt dit en kan dit in orde gebracht worden?
Ugh! @marievdb
We kampten effectief met een probleem bij het online herladen.
Intussen is dat opgelost en zou je je krediet en bonus moeten ontvangen hebben.
Totem
Beste,
Ugh! @marievdb
We kampten effectief met een probleem bij het online herladen.
Intussen is dat opgelost en zou je je krediet en bonus moeten ontvangen hebben.
Totem
Beste Gerard,
Heb je hiervoor reeds de klantendienst persoonlijk gecontacteerd? Hetzij op nummer 5000, hetzij via facebook of twitter? Beide laatste methodes werken in de praktijk meestal vlotter.
Wij hier kunnen u daar helaas niet bij helpen, wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten en hebben dus geen toegang tot klantendossiers.
Beste
Niet op 5000 maar wel op nro