annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Het ideale abonnement

Topic gestart op: 10-03-20 13h20

Antwoorden: 4 antwoorden

Ulriekevdp
Ervaren verkenner

Het ideale abonnement

OPGELOST

Ik vraag me af welk abonnement het beste bij mijn noden zou passen. Momenteel ben ik Dolfijntje 12... dit bestaat ondertussen niet meer, maar hierbij kom ik niet altijd toe met m’n mobiele data (slechts 500 mb). Ik heb ongeveer 2 u bellen nodig, onbeperkte sms’en en dan ongeveer 1,5 gb aan internet. Ik vind de ideale formule echter niet op het internet. Ik wil immers zeker onder de 20 euro blijven.

Is dat mogelijk?

Alvast bedankt!

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste Ulriekevdp,

Ik zou hiervoor de volgende afweging maken.

Go plus is wel €20 maar dan zit u zeer veilig. Onbeperkt bellen en smsen + 5 GB. Indien uw factuur niet boven de €20 gaat door over de data te gaan kan je gemakkelijk hetzelfde abonnement gewoon behouden. 

Groeten,
Shop medewerker op verlof die graag de community helpt ivm vragen 😉
Tom B

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
TomB
Orange-werknemer

Beste Ulriekevdp,

Ik zou hiervoor de volgende afweging maken.

Go plus is wel €20 maar dan zit u zeer veilig. Onbeperkt bellen en smsen + 5 GB. Indien uw factuur niet boven de €20 gaat door over de data te gaan kan je gemakkelijk hetzelfde abonnement gewoon behouden. 

Groeten,
Shop medewerker op verlof die graag de community helpt ivm vragen 😉
Tom B

Ulriekevdp
Ervaren verkenner

@TomB @Bedankt voor de snelle reactie! Ik check het zeker eens!

patrick2
Wijze
Wijze

@Ulriekevdp  zoals je zeker al gezien hebt zijn er bij Orange nieuwe abonnementen te nemen. Zo kan je al voor 20 euro per maand onbeperkt bellen en smsen en heb je 5 GB data. Nu geef je aan dat je onder de 20 wil blijven dus kan je het abonnement nemen van 10 euro maar daar zitten maar 90 belminuten in en 500 MB data en je smsen zitten er ook in natuurlijk. Je kan altijd dat abonnement proberen en moest je zien dat je er toch overgaat kan je naar die van 20 euro gaan. klik hier  maar eens om het te bekijken. 

Maar zie ook dat je niet te duur neemt aangezien je een kleine verbruiker bent. Veel kiezen voor een groot abonnement en komen ruim toe maar betalen wel teveel voor het geen ze gebruiken. Kijk ook zeker in je klantenzone na wat je verbruik is. Orange kan je na drie maanden ook je verbruik goed evalueren en dan geven ze je ook een beter tarief plan wat het beste bij je past. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ulriekevdp
Ervaren verkenner

@patrick2 Heel erg bedankt voor je antwoord!

Leden met de meeste pluimen