Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Mieke-H
Aspirant verkenner

Hoe Orange simkaart activeren?

OPGELOST

Ik heb vandaag mijn sim-kaart ontvangen maar kan deze om NIET activeren

Graag hulp hiervoor
Vanzelfsprekend ben ik telefonisch niet beschikbaar

Labels (2)
14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Aspirant sjamaan

Re: sim-kaart activeren

@Mieke-H  via de onderstaande link kan  u uw abonnement activeren. 

https://eshop.orange.be/nl/activeren

Vul daar de uw bestelnummer in en uw geboorte datum. Daarna zal uw abonnement geactiveerd worden. Moest dit niet lukken kan u de klantendienst contacteren : 02 745 95 00 of u kan altijd een shop in gaan voor de activering in orde te maken. 

0 pluimen
Mieke-H
Aspirant verkenner

Dank je wel Patrick

Zelfs via de link lukt het niet en ik kan niet bellen want ik heb geen sim-kaart 😉
Ik ga deze namiddag naar de Orange Shop in Lokeren, hopelijk kunnen zij mij helpen
Fijne woensdag
Grtz
Mieke

0 pluimen
mvla
Gewaardeerd verkenner

Helaas werkt geen van alle oplossingen die u aanbied.

mijn bestelnummer die ik via email heb gehad kent men bij orange niet meer????

In een winkel wordt ik weggestuurd omdat ik online heb besteld.(WAT EEN SERVICE IS ME DAT) Het was in Lommel.

bij de klanten dienst waar ik al enkele weken naar bel wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Mijn tv en internet werkt al sinds 1maand geleden maar mijn gsm abonnement nog steeds niet

0 pluimen
patrick2
Aspirant sjamaan

@mvla  het is niet correct dat men de klant weg stuurd omdat deze online  besteld heeft. Wat ik u wil aanraden is om eens via facebook messenger een bericht te sturen. Daar wordt u wel geholpen , is mijn ervaring , maar door drukte kan het wel zijn dat het langer duurd voor u een andwoordt kan krijgen. Maar blijf volhouden want dit is niet normaal. Nu kan het wel zo zijn dat de activering van uw nummer wordt tegen gehouden door de andere provider . Denk aan een openstaand saldo of een probleem met de overdracht op zich zelf , spreek uit ervaring want weet hoe het werkt, geen  persoonlijke ervaring , maar heb wel in die branch gewerkt. 

0 pluimen
mvla
Gewaardeerd verkenner

nah geen openstaand bedrag niets. Vandaag nog 3 keer gebeld met de klantendienst.

De ene zei , terug gaan naar de winkel ja zeg!!!!!!!

de andere zei, bel maandag maar terug.

Nog een andere zei dat ik bij mijn huidige klant jim mobile de nummer moet opzeggen. ik dacht dat orange dat doen

0 pluimen
patrick2
Aspirant sjamaan

@mvla  het spreekwoordelijke van het kastje naar de muur verhaal , ik weet het niet ga naar uw provider en die zegt ga naar Orange. Nu kan het technisch zijn dat er bij de overdracht iets fout gegaan is . Op het moment dat u activeerd gaat het nummer over naar orange. Stel dat er bij die overdracht iets fout loopt is de klant de dupe. De vraag is kan u nog bellen of bent u op dat nummer nog bereikbaar? Ik zal nog niet te ver in details treden maar als u aangeeft dat u geen diensten meer heeft denk ik wel waar het ligt.

0 pluimen
mvla
Gewaardeerd verkenner

ik kan nog altijd bellen met mijn jim mobile

0 pluimen
mvla
Gewaardeerd verkenner

ik heb nog niet eens kunnen activeren waar je het steeds over hebt. ALs ik dat doe ken men mijn bestelnummer niet zegt het systeem

0 pluimen
patrick2
Aspirant sjamaan

@mvla  dan ligt de fout in alle opzichten bij orange zelf hier kan u en jim mobile niks aan veranderen. Door dat uw bestelnummer niet herkend wordt kan er dus geen activering gedaan worden. @Totem  is het mogelijk dat dit voor deze ontevreden klant naar de tweede lijn wordt gebracht? Hier zal toch een oplossing voor moeten zijn lijkt mij? 

@mvla  hopelijk wordt de vraag zo snel mogelijk beantwoord . Totem is de moderator op de tribe dus hopelijk bied deze een uitkomst en een oplossing voor u.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen