Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Mieke-H
Aspirant verkenner

Hoe Orange simkaart activeren?

OPGELOST

Ik heb vandaag mijn sim-kaart ontvangen maar kan deze om NIET activeren

Graag hulp hiervoor
Vanzelfsprekend ben ik telefonisch niet beschikbaar

Labels (2)
22 ANTWOORDEN 22
patrick2
Leidende sjamaan

@Mieke-H  via de onderstaande link kan  u uw abonnement activeren. 

https://eshop.orange.be/nl/activeren

Vul daar de uw bestelnummer in en uw geboorte datum. Daarna zal uw abonnement geactiveerd worden. Moest dit niet lukken kan u de klantendienst contacteren : 02 745 95 00 of u kan altijd een shop in gaan voor de activering in orde te maken. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Sennedel
Aspirant verkenner

Beste,

 

ik heb gisteren mijn simkaart ontvangen en ook meteen geactiveerd.

er zijn ondertussen 24uren voorbij en mijn gsm geeft nog steeds aan dat er geen simkaart insteekt?

kan iemane mij helpen?

0 pluimen

@Sennedel   als dit gaat om een nummer overdracht kan het minimaal 48 uur duren voor de overdracht gedaan is. Dat ze zeggen binnen de 24 uur niet letterlijk nemen want het kan langer duren. Heeft er ook mee te maken hoeveel aanvragen er zijn en wat er verwerkt dient te worden want alles ineens zou door lopen dan crasht alles en dat is ook niet bedoeling.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Kris4
Aspirant scout

Ik heb vorige week vrijdag mijn sim-kaart ontvangen  tot op heden nog altijd niet geactiveerd.  Al naar een shop geweest maar kreeg te horen dat ze me niet konden helpen wegens online aankopen 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen