Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-04-19 13h42
Antwoorden: 22 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb vandaag mijn sim-kaart ontvangen maar kan deze om NIET activeren
Graag hulp hiervoor
Vanzelfsprekend ben ik telefonisch niet beschikbaar
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Mieke-H via de onderstaande link kan u uw abonnement activeren.
https://eshop.orange.be/nl/activeren
Vul daar de uw bestelnummer in en uw geboorte datum. Daarna zal uw abonnement geactiveerd worden. Moest dit niet lukken kan u de klantendienst contacteren : 02 745 95 00 of u kan altijd een shop in gaan voor de activering in orde te maken.
@Mieke-H via de onderstaande link kan u uw abonnement activeren.
https://eshop.orange.be/nl/activeren
Vul daar de uw bestelnummer in en uw geboorte datum. Daarna zal uw abonnement geactiveerd worden. Moest dit niet lukken kan u de klantendienst contacteren : 02 745 95 00 of u kan altijd een shop in gaan voor de activering in orde te maken.
Beste,
ik heb gisteren mijn simkaart ontvangen en ook meteen geactiveerd.
er zijn ondertussen 24uren voorbij en mijn gsm geeft nog steeds aan dat er geen simkaart insteekt?
kan iemane mij helpen?
@Sennedel als dit gaat om een nummer overdracht kan het minimaal 48 uur duren voor de overdracht gedaan is. Dat ze zeggen binnen de 24 uur niet letterlijk nemen want het kan langer duren. Heeft er ook mee te maken hoeveel aanvragen er zijn en wat er verwerkt dient te worden want alles ineens zou door lopen dan crasht alles en dat is ook niet bedoeling.
Ik heb vorige week vrijdag mijn sim-kaart ontvangen tot op heden nog altijd niet geactiveerd. Al naar een shop geweest maar kreeg te horen dat ze me niet konden helpen wegens online aankopen