Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-04-19 13h42
Antwoorden: 22 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb vandaag mijn sim-kaart ontvangen maar kan deze om NIET activeren
Graag hulp hiervoor
Vanzelfsprekend ben ik telefonisch niet beschikbaar
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Mieke-H via de onderstaande link kan u uw abonnement activeren.
https://eshop.orange.be/nl/activeren
Vul daar de uw bestelnummer in en uw geboorte datum. Daarna zal uw abonnement geactiveerd worden. Moest dit niet lukken kan u de klantendienst contacteren : 02 745 95 00 of u kan altijd een shop in gaan voor de activering in orde te maken.
Blij om te lezen dat het uiteindelijk allemaal in orde is gekomen EN dat ook wij nu weten waar op te letten in die situatie. 😊
@Kris4 het schijnt inderdaad niet mogelijk te zijn naar een shop te gaan als men online besteld heeft. Vind dat zelf niet geheel klant vriendelijk en geen service maar ja kunnen er niet veel aan veranderen. Beste wat u eens doet is eens naar de klantendienst bellen en vragen of er een overdracht gestart is. Er zijn verschillende statussen erin waar de overdracht in komt te staan ,
recieved , reject , ready recieved , de statussen vertellen men dat het nummer is ontvangen , geweigerd , of wel ontvangen maar nog niet actief op het Orange netwerk. Denk ook aan het feit dat er geen openstaande schuld mag zijn bij de andere provider , en dat u het nummer zelf niet opgezegd heeft , vooral dat laatste is belangrijk. Bel naar de klantendienst is mijn advies en laat het direct uitzoeken. Zolang er nog een signaal is van de andere provider bent u bereikbaar.
Helaas werkt geen van alle oplossingen die u aanbied.
mijn bestelnummer die ik via email heb gehad kent men bij orange niet meer????
In een winkel wordt ik weggestuurd omdat ik online heb besteld.(WAT EEN SERVICE IS ME DAT) Het was in Lommel.
bij de klanten dienst waar ik al enkele weken naar bel wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Mijn tv en internet werkt al sinds 1maand geleden maar mijn gsm abonnement nog steeds niet
@mvla het is niet correct dat men de klant weg stuurd omdat deze online besteld heeft. Wat ik u wil aanraden is om eens via facebook messenger een bericht te sturen. Daar wordt u wel geholpen , is mijn ervaring , maar door drukte kan het wel zijn dat het langer duurd voor u een andwoordt kan krijgen. Maar blijf volhouden want dit is niet normaal. Nu kan het wel zo zijn dat de activering van uw nummer wordt tegen gehouden door de andere provider . Denk aan een openstaand saldo of een probleem met de overdracht op zich zelf , spreek uit ervaring want weet hoe het werkt, geen persoonlijke ervaring , maar heb wel in die branch gewerkt.
nah geen openstaand bedrag niets. Vandaag nog 3 keer gebeld met de klantendienst.
De ene zei , terug gaan naar de winkel ja zeg!!!!!!!
de andere zei, bel maandag maar terug.
Nog een andere zei dat ik bij mijn huidige klant jim mobile de nummer moet opzeggen. ik dacht dat orange dat doen