Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-04-19 13h42
Antwoorden: 22 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb vandaag mijn sim-kaart ontvangen maar kan deze om NIET activeren
Graag hulp hiervoor
Vanzelfsprekend ben ik telefonisch niet beschikbaar
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Mieke-H via de onderstaande link kan u uw abonnement activeren.
https://eshop.orange.be/nl/activeren
Vul daar de uw bestelnummer in en uw geboorte datum. Daarna zal uw abonnement geactiveerd worden. Moest dit niet lukken kan u de klantendienst contacteren : 02 745 95 00 of u kan altijd een shop in gaan voor de activering in orde te maken.
Helaas kwam ik hier ook weer van een koude kermis thuis. blijkbaar is alles gesloten om 20.00 uur , dus de info die er staat dat het open is tot 22.oo uur klopt niet meer.
Morgen maar weer opnieuw proberen of iemand mij kan helpen
Dank je wel Patrick
Zelfs via de link lukt het niet en ik kan niet bellen want ik heb geen sim-kaart 😉
Ik ga deze namiddag naar de Orange Shop in Lokeren, hopelijk kunnen zij mij helpen
Fijne woensdag
Grtz
Mieke