Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-09-18 09h32
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ik wil graag bekijken welke nummers ik deze maand gebeld heb (voorafgaand aan het ontvangen van mijn factuur) .
ik heb namelijk een van die nummers nodig die ik vorige week gebeld heb, en ik wil niet wachten tot 15 september bij mijn volgende factuur. (want daar kan je in detail bekijken welke nrs je precies gebeld hebt)
hoe kan ik deze raadplegen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Inderdaad, zoals @patrick2 reeds aanhaalde, vermits het gaat over een gesprek van vorige week zou dit nog in de geschiedenis van uw telefoon moeten staan. Die geschiedenis staat op uw toestel zelf. Als het over een smartfoon gaat, op het telefoonicootnje klikken en dan bovenaan "recent" aanklikken. Dan krijg je de hele geschiedenis te zien.
Een klassieke gsm heeft ook die geschiedenis opgeslagen, alleen moet je daarvoor iets dieper graven en verschillende per merk.
Jimmobile , mobile vikings en edpnet hebben in je account al jaaaaaaren een lange lijst van alle nummers van wie jou belde en naar wie je belde. hetzelfde voor alle sms verkeer. op elk moment van de dag in te kijken.
heeft orange dat nog steeds niet dus
@hannebb ofwel heeft u die in uw oproepen geschiedenis staan zo niet meer dan zal u moeten wachten op de factuur vrees ik . Tenzij deze op een oudere factuur nog wel zou kunnen staan, kan u die in de klantenzone terug vinden.
Inderdaad, zoals @patrick2 reeds aanhaalde, vermits het gaat over een gesprek van vorige week zou dit nog in de geschiedenis van uw telefoon moeten staan. Die geschiedenis staat op uw toestel zelf. Als het over een smartfoon gaat, op het telefoonicootnje klikken en dan bovenaan "recent" aanklikken. Dan krijg je de hele geschiedenis te zien.
Een klassieke gsm heeft ook die geschiedenis opgeslagen, alleen moet je daarvoor iets dieper graven en verschillende per merk.
Oké, maar stel zoals ik nu voor heb dat je mensen hebt die aan je gsm zitten (de zoon bv) en die heeft net het gefixt buiten zijn weet uiteraard de recent gebelde nummers te wissen... kan je dan je huidige faktuur bekijken?
mvg Arno