annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe recent gebelde nummers bekijken voor opstelling factuur

Topic gestart op: 03-09-18 09h32

Antwoorden: 5 antwoorden

hannebb
Aspirant verkenner

Hoe recent gebelde nummers bekijken voor opstelling factuur

OPGELOST

ik wil graag bekijken welke nummers ik deze maand gebeld heb (voorafgaand aan het ontvangen van mijn factuur) . 

ik heb namelijk een van die nummers nodig die ik vorige week gebeld heb, en ik wil niet wachten tot 15 september bij mijn volgende factuur. (want daar kan je in detail bekijken welke nrs je precies gebeld hebt) 

hoe kan ik deze raadplegen? 

 

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@hannebb

Inderdaad, zoals @patrick2 reeds aanhaalde, vermits het gaat over een gesprek van vorige week zou dit nog in de geschiedenis van uw telefoon moeten staan. Die geschiedenis staat op uw toestel zelf. Als het over een smartfoon gaat, op het telefoonicootnje klikken en dan bovenaan "recent" aanklikken. Dan krijg je de hele geschiedenis te zien.

Een klassieke gsm heeft ook die geschiedenis opgeslagen, alleen moet je daarvoor iets dieper graven en verschillende per merk.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@hannebb ofwel heeft u die in uw oproepen geschiedenis staan zo niet meer dan zal u moeten wachten op de factuur vrees ik . Tenzij deze op een oudere factuur nog wel zou kunnen staan, kan u die in de klantenzone terug vinden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@hannebb

Inderdaad, zoals @patrick2 reeds aanhaalde, vermits het gaat over een gesprek van vorige week zou dit nog in de geschiedenis van uw telefoon moeten staan. Die geschiedenis staat op uw toestel zelf. Als het over een smartfoon gaat, op het telefoonicootnje klikken en dan bovenaan "recent" aanklikken. Dan krijg je de hele geschiedenis te zien.

Een klassieke gsm heeft ook die geschiedenis opgeslagen, alleen moet je daarvoor iets dieper graven en verschillende per merk.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
A_VH
Aspirant verkenner

Oké, maar stel zoals ik nu voor heb dat je mensen hebt die aan je gsm zitten (de zoon bv) en die heeft net het gefixt buiten zijn weet uiteraard de recent gebelde nummers te wissen... kan je dan je huidige faktuur bekijken? 

mvg Arno

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@A_VH 

Je kan al die gegevens inderdaad op je factuur terugvinden, maar daarvoor moet je dan wel wachten tot je die factuur gekregen hebt, dus na de huidige periode.

Een lopende factuur kun je niet bekijken. Zoals aangehaald kan dit slechts na het beëindigen van de betreffende periode.

Of de klantendienst dat wel kan weet ik niet. Je kan die vraag steeds eens via messenger stellen. Je hoeft dan niet aan de lijn te blijven wachten en je krijgt een gefundeerd antwoord.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen