annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoelang duurt een activatie na een overstap van Viking?

Topic gestart op: 09-01-19 22h07

Antwoorden: 10 antwoorden

gino
Ervaren verkenner

Hoelang duurt een activatie na een overstap van Viking?

OPGELOST

Ik ben op 31/12 klant geworden met een abonnement, komende van Viking. Vandaag zijn we 9 januari en ik kan nog steeds niet bellen. Ik sta volgens de klantendienst op halfgroen....? Wanneer kan ik eindelijk bellen? ik ben bijna twee weken abo kwijt...

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Grote Wijze Totem

Bedankt voor je reactie.

Ondertussen in orde, na 4 weken. 

Maar eerlijk gezegd ben ik verbaasd over je reactie. U vraagt om via facebook of Twitter nog meer vragen te stellen. Ten eerste ben ik geen lid van deze depressiegroepen. Ten tweede, waarom is één kanaal niet genoeg?

Het spitten laat ik doen via de Technische diensten van Orange, dat lijken me de meest aangewezen mensen om dat te doen.

Ik drink uit een glas, en op hoop reken ik niet. Ik handel.

Ugh @gino,

 

Blij te horen dat alles in orde is :-)!

 

Op het forum heb ik en de community managers geen toegang tot je persoonlijke gegevens en heb ik geen zicht op de activatie van je nummer.

 

Via de sociale media op de officiële Orange-pagina (Facebook en Twitter) staan de webcare-agenten (klantendienst) paraat om je verder te helpen. Zij hebben wel toegang tot je gegevens als je hen je nummer geeft uiteraard. 

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@gino het kan zijn dat er een vertraging op de activatie's zit door de vele aanmeldingen. Maar onze moderatoren volgen dit vast en zeker voor u op via deze weg. En dan kan ook u genieten van de diensten van Orange

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
gino
Ervaren verkenner

Patrick2, Daar kan ik nog begrip voor tonen maar toen ik het contract tekende werd mij hier niets over gezegd. het zou binnen de drie uur in orde komen. Ik kreeg ook geen korting om in deze tijden van mobiele communicatie 2 weken geen telefoon te kunnen gebruiken. Bovendien is het abo voor onze zoon die op oudejaars/nieuwjaarsavond voor de eerste keer uitging. Dus leuk is anders.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@gino oei wat een vervelende situatie maar zolang er geen activatie is moet u nog bij Vikings verbonden zijn. Binnen de drie uur is krap normaal staat daar ook 48 uur voor maar ja u bent al langer aan het wachten dan 48 uur. @AssiaA even erbij betrekken dan kan deze uw rooksignalen op pikken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
gino
Ervaren verkenner

en we wachten nog steeds.....gelukkig is men er mee bezig......;-)

0 pluimen
sonnyvw
Gewaardeerd verkenner

Normaal gezien word een activatie binnen de 24uur inorde gebracht en kan u normaal probleemloos bellen en smsen,data. als u een contract heeft laten maken via de winkel even rap langs gaan of het nummer 5000 bellen. als het contract is opgemaakt via iemand die aan huis komt kan deze persoon voor u in het systeem kijken en zien waar eht probleem ligt.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen