annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoeveel moet je betalen voor uw bonus

Topic gestart op: 06-09-20 12h56

Antwoorden: 4 antwoorden

hanadhassan
Gewaardeerd verkenner

Hoeveel moet je betalen voor uw bonus

Dus ik ben al een jaar al klant bij Orange, maar ik weet totaal niet waarom je 15€ moet betalen. Weet iemand een ander oplossing?

 

Hanad

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@hanadhassan  kan je eens kijken op je factuur? Waarschijnlijk heb is het je abonnement at je betaald per maand. Welke diensten heb je bij Orange? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


hanadhassan
Gewaardeerd verkenner

Alleen een herlaadkaart🤣🤣

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@hanadhassan  dan is het ook logisch dat je € 15 moet betalen anders heb je niks aan je herlaadkaart dus de opmerking is niet heel logisch die je maakt. Je kan ook een abonnement nemen dan kan je altijd onbeperkt bellen en smsen en heb je 8 GB data voor € 20 per maand. 

Iedereen met een herlaadkaart moet ervoor betalen dat is net als met een abonnement ook daar moet je voor betalen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@hanadhassan 

Eigenlijk begrijp ik uw vraag niet goed omdat ze niet volledig is.

  • Je zegt dat je € 15 moet betalen. Maar je zegt niet hoe dikwijls. Is dat elke maand? En waarom moet je dat betalen? Krijg je daar een bericht of een mail voor?
  • Je hebt een herlaadkaart zeg je. Die moet je enkel herladen wanneer ze leeg is. Zet je er een groot bedrag op en bel je weinig moet je wellicht maar één keer per jaar herladen. Je moet wel minstens één keer per jaar herladen of uw kaart (en dus ook uw nummer) vervalt.

Zodus, indien je ons uw situatie volledig en duidelijk uitlegt kunnen we u ook een duidelijk en ondubbelzinnig antwoord geven op uw vraag.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen