annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hogere kosten op factuur

Topic gestart op: 08-10-22 22h45

Antwoorden: 5 antwoorden

Kenneth1976
Aspirant verkenner

Hogere kosten op factuur

OPGELOST

Hallo, mijn vrouw en zoon hebben een apart go plus abonnement, maar deze maand is dat plots fors gestegen in prijs. Kan iemand mij vertellen wat de reden hiervan is?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Kenneth1976  goedemorgen,

niet slim heel je privé gegevens online zetten!

Haal ze aub weg?

Bel naar nr 5000 of neem via FB-Messenger even contact op.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Wij zijn ook maar klanten net als jij hoor.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Pletse
Gewaardeerde genezer

De kostprijs €10 en €15 voor Go Plus zijn geen standaard prijzen, dus waarschijnlijk was dit een tijdelijke promo (3, 6 of 12 maanden).
De normale prijs is €21 (en eventueel  €5 korting als je internet en TV erbij hebt of als je een promo abonnement hebt). 

Het zijn ook geen mooie afgeronde bedragen, dus best eens via de app de gedetailleerde factuur opvragen of via de website. Daar kun je alle details zien wat hoeveel kost en wat werd extra aangerekend.

0 pluimen
Ulriekevdp
Ervaren verkenner

Hallo

de kosten zijn inderdaad verhoogd, heb ik ook ervaren. Maar ik heb hier op voorhand ook wel een mailtje voor gekregen.. Helaas stijgen de prijzen van alle producten en diensten... bij alle providers weliswaar 😉

Mattie
Aspirant genezer

Je kan normaal toch ook een meer gedetaileerde factuur opvragen, misschien dat je daar wijzer uit word?

Misschien dat je in de tijd van de eerste factuur een speciale actie had lopen oid.  Dat staat dan wel in het detail normaal gezien.

Als het in de app niet lukt, even op mijn orange inloggen, https://e-services.orange.be/nl , daar naar de facturen gaan, en dan waar download staat, kan je kiezen voor de details.

Ofwel in de app naar de facturen gaan, op de factuur klikken, en dan voor gedetailleerde factuur kiezen ipv de globale.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Kenneth1976  goedemorgen,

niet slim heel je privé gegevens online zetten!

Haal ze aub weg?

Bel naar nr 5000 of neem via FB-Messenger even contact op.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Wij zijn ook maar klanten net als jij hoor.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen