annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Huidige abonnement goedkoper

Topic gestart op: 27-12-22 20h43

Antwoorden: 3 antwoorden

Sidney1
Aspirant verkenner

Huidige abonnement goedkoper

OPGELOST

Beste

Ik zoek een iPhone 12 mini te bestellen en mijn huidige abonnement hiermee te verlengen. Momenteel betalen we €22/maand voor een Go Intense abonnement. Echter wanneer ik ervoor kies om mijn abonnement te behouden en mijn nummer verifieer, komt er een prijs van €32/maand te staan voor het abonnement. Ook wanneer ik bij de abonnementsformules kijk komt Go Intense op €22/maand met mogelijkheid tot het toevoegen van een smartphone. Aangezien de te betalen waarde van de gsm €489,95 bedraagt, neem ik aan dat de €10 extra niet over een afbetaling gaat?

Ook bedraagt de te betalen waarde van de gsm bij een hoger abonnement (Go Extreme), maar €439,95 met een abonnement van €33/maand.

Wat is de logica achter al deze berekeningen? En is het mogelijk een smartphone te bestellen, maar tegelijk mijn huidige abonnement van €22/maand te behouden?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Sidney1 

Ja ja zeker stopt die afbetaling na die aantal maanden daar ben maar zeker van. Mijn partner heeft ook al een toestel genomen met afbetaling bij Orange en die is toen na de laatste maand netjes gestopt. 

In de klantenzone heb je namelijk ook een tabel en daarin zie je wat je nog moet betalen aan restwaarde moest je het opzeggen of als je zegt ik kan het nu wel betalen dat je dan dat geld op tafel legt. 

Maar het komt er op neer als je het laat uitlopen tot einde van de periode dat het dan gewoon stopt en kom je neer op je huidige tarief plan ( prijs stijgingen natuurlijk er niet in meegeteld want dat kan altijd ). 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Sidney1
Aspirant verkenner

Stopt deze afbetaling dan na verloop (12 maanden)? Dit deel staat namelijk niet duidelijk vermeld. 

Alvast bedankt voor uw moeite.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sidney1 

Ja ja zeker stopt die afbetaling na die aantal maanden daar ben maar zeker van. Mijn partner heeft ook al een toestel genomen met afbetaling bij Orange en die is toen na de laatste maand netjes gestopt. 

In de klantenzone heb je namelijk ook een tabel en daarin zie je wat je nog moet betalen aan restwaarde moest je het opzeggen of als je zegt ik kan het nu wel betalen dat je dan dat geld op tafel legt. 

Maar het komt er op neer als je het laat uitlopen tot einde van de periode dat het dan gewoon stopt en kom je neer op je huidige tarief plan ( prijs stijgingen natuurlijk er niet in meegeteld want dat kan altijd ). 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sidney1 

Heel simpel gezegd nee je abonnement wordt duurder. 

Jij kiest er dan voor een toestel te koppelen aan je abonnement maar er zit wel eventueel een afbetaling op als je het bedrag niet in eens wil of kan betalen. Dus ja dat je abonnement duurder wordt is normaal omdat er een afbetaling bij zit. 

Wil je echt dat jou huidige abonnement de zelfde prijs blijft zul je het toestel moeten kopen en direct betalen dan blijft je prijs hetzelfde.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen