annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hulp Orange in het buitenland voor herlaadkaart: hoe?

Topic gestart op: 18-05-18 04h32

Antwoorden: 1 antwoord

Simon
Rekruut scout

Hulp Orange in het buitenland voor herlaadkaart: hoe?

OPGELOST

Hoe kan ik best hulp krijgen wanneer ik in het buitenland ben? Ik heb na vele pogingen via mail nog steeds geen oplossing voor een fout van Orange!

Ik zette mijn abonnement over in prepaid-formule eind vorig jaar omdat ik lange tijd in het buitenland verblijf. Maar ik blijf nog steeds facturen ontvangen! Er komt maar geen oplossing, al kreeg ik per mail de indruk dat dit opgelost is. Ik kreeg zelfs (slecht 1, maar daar klaag ik niet verder over) een kredietnota, maar dat stopt de facturen duidelijk niet. Help!

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hoe kan ik best hulp krijgen wanneer ik in het buitenland ben? Ik heb na vele pogingen via mail nog steeds geen oplossing voor een fout van Orange!

Ik zette mijn abonnement over in prepaid-formule eind vorig jaar omdat ik lange tijd in het buitenland verblijf. Maar ik blijf nog steeds facturen ontvangen! Er komt maar geen oplossing, al kreeg ik per mail de indruk dat dit opgelost is. Ik kreeg zelfs (slecht 1, maar daar klaag ik niet verder over) een kredietnota, maar dat stopt de facturen duidelijk niet. Help!

Ugh! @Simon

 

Op het forum kan je niet echt hulp verwachten op dergelijke problemen gericht aan de klantendienst.

Als je even een berichtje kan sturen naar de collega's op sociale media (Facebook/Twitter) met je probleem, gaan zij dat wél voor je kunnen oplossen. 

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hoe kan ik best hulp krijgen wanneer ik in het buitenland ben? Ik heb na vele pogingen via mail nog steeds geen oplossing voor een fout van Orange!

Ik zette mijn abonnement over in prepaid-formule eind vorig jaar omdat ik lange tijd in het buitenland verblijf. Maar ik blijf nog steeds facturen ontvangen! Er komt maar geen oplossing, al kreeg ik per mail de indruk dat dit opgelost is. Ik kreeg zelfs (slecht 1, maar daar klaag ik niet verder over) een kredietnota, maar dat stopt de facturen duidelijk niet. Help!

Ugh! @Simon

 

Op het forum kan je niet echt hulp verwachten op dergelijke problemen gericht aan de klantendienst.

Als je even een berichtje kan sturen naar de collega's op sociale media (Facebook/Twitter) met je probleem, gaan zij dat wél voor je kunnen oplossen. 

 

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen