Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-05-18 04h32
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoe kan ik best hulp krijgen wanneer ik in het buitenland ben? Ik heb na vele pogingen via mail nog steeds geen oplossing voor een fout van Orange!
Ik zette mijn abonnement over in prepaid-formule eind vorig jaar omdat ik lange tijd in het buitenland verblijf. Maar ik blijf nog steeds facturen ontvangen! Er komt maar geen oplossing, al kreeg ik per mail de indruk dat dit opgelost is. Ik kreeg zelfs (slecht 1, maar daar klaag ik niet verder over) een kredietnota, maar dat stopt de facturen duidelijk niet. Help!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoe kan ik best hulp krijgen wanneer ik in het buitenland ben? Ik heb na vele pogingen via mail nog steeds geen oplossing voor een fout van Orange!
Ik zette mijn abonnement over in prepaid-formule eind vorig jaar omdat ik lange tijd in het buitenland verblijf. Maar ik blijf nog steeds facturen ontvangen! Er komt maar geen oplossing, al kreeg ik per mail de indruk dat dit opgelost is. Ik kreeg zelfs (slecht 1, maar daar klaag ik niet verder over) een kredietnota, maar dat stopt de facturen duidelijk niet. Help!
Ugh! @Simon
Op het forum kan je niet echt hulp verwachten op dergelijke problemen gericht aan de klantendienst.
Als je even een berichtje kan sturen naar de collega's op sociale media (Facebook/Twitter) met je probleem, gaan zij dat wél voor je kunnen oplossen.
Totem
Hoe kan ik best hulp krijgen wanneer ik in het buitenland ben? Ik heb na vele pogingen via mail nog steeds geen oplossing voor een fout van Orange!
Ik zette mijn abonnement over in prepaid-formule eind vorig jaar omdat ik lange tijd in het buitenland verblijf. Maar ik blijf nog steeds facturen ontvangen! Er komt maar geen oplossing, al kreeg ik per mail de indruk dat dit opgelost is. Ik kreeg zelfs (slecht 1, maar daar klaag ik niet verder over) een kredietnota, maar dat stopt de facturen duidelijk niet. Help!
Ugh! @Simon
Op het forum kan je niet echt hulp verwachten op dergelijke problemen gericht aan de klantendienst.
Als je even een berichtje kan sturen naar de collega's op sociale media (Facebook/Twitter) met je probleem, gaan zij dat wél voor je kunnen oplossen.
Totem