annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Informatie tarief Koala is foutief?

Topic gestart op: 14-01-20 09h21

Antwoorden: 5 antwoorden

VickyV84
Aspirant verkenner

Informatie tarief Koala is foutief?

OPGELOST

Beste,

Ik had tot voor kort een abonnement met gsm (Koala) aan 35 euro/maand. Recent, sinds het einde van dat abonnement, ben ik overgestapt naar Koala zonder gsm. Op de website staat dit aangegeven als € 20/maand (de eerste paar maanden € 10/maand voor nieuwe leden, maar dat ben ik niet, dus daar kan ik geen gebruik van maken). Als ik nu naar 'my orange' ga en naar mijn tarief kijk, krijg ik echter te zien dat mijn Koala abonnement € 25/maand bedraagt...

Kan iemand dit voor mij verklaren waarom ik een abonnement van € 20 euro heb besteld en er eentje van € 25 euro krijg? Ik heb alvast een screenshot toegevoegd.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Vicky

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Je moet eens klikken bij de actieve opties op de 'Koala limited edition'.  Daarin staat dat je maar 20 EUR/maand moet betalen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

Je moet eens klikken bij de actieve opties op de 'Koala limited edition'.  Daarin staat dat je maar 20 EUR/maand moet betalen

VickyV84
Aspirant verkenner

Klopt... wel verwarrend zo :-s.  Bedankt voor het antwoord!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@VickyV84 

Dat is waar, en het is al geruime tijd zo. Als je eens de moeite doet om met de zoekmachine dit onderwerp op te zoeken hier op Tribe zul je zien dat je lang niet de eerste bent die met deze vraag zat.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
VickyV84
Aspirant verkenner

@Cdt24801 dat is het eerste dat ik heb gedaan, gezien er niks zo storend is als spam en steeds terugkomende vragen. Toch bedankt.

Zou fijner zijn als't probleem in de eerste plaats opgelost wordt ipv de gebruikers op de vingers te tikken.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen