- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Informatie tarief Koala is foutief?
Beste,
Ik had tot voor kort een abonnement met gsm (Koala) aan 35 euro/maand. Recent, sinds het einde van dat abonnement, ben ik overgestapt naar Koala zonder gsm. Op de website staat dit aangegeven als € 20/maand (de eerste paar maanden € 10/maand voor nieuwe leden, maar dat ben ik niet, dus daar kan ik geen gebruik van maken). Als ik nu naar 'my orange' ga en naar mijn tarief kijk, krijg ik echter te zien dat mijn Koala abonnement € 25/maand bedraagt...
Kan iemand dit voor mij verklaren waarom ik een abonnement van € 20 euro heb besteld en er eentje van € 25 euro krijg? Ik heb alvast een screenshot toegevoegd.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Vicky
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Je moet eens klikken bij de actieve opties op de 'Koala limited edition'. Daarin staat dat je maar 20 EUR/maand moet betalen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Je moet eens klikken bij de actieve opties op de 'Koala limited edition'. Daarin staat dat je maar 20 EUR/maand moet betalen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Klopt... wel verwarrend zo :-s. Bedankt voor het antwoord!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat is waar, en het is al geruime tijd zo. Als je eens de moeite doet om met de zoekmachine dit onderwerp op te zoeken hier op Tribe zul je zien dat je lang niet de eerste bent die met deze vraag zat.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Cdt24801 dat is het eerste dat ik heb gedaan, gezien er niks zo storend is als spam en steeds terugkomende vragen. Toch bedankt.
Zou fijner zijn als't probleem in de eerste plaats opgelost wordt ipv de gebruikers op de vingers te tikken.
