Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Moondust
Ervaren verkenner

Inloggen in klantenzone

OPGELOST

Geachte

Zijn er wijzigingen in de inlog procedure van de klantenzone gebeurt?

Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.

 

nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.

Met vriendelijke groeten

 

Labels (1)
31 ANTWOORDEN 31
Ayseliita
Gewaardeerd verkenner

Dag Moondust,

Indien je wijzigingen hebt uitgevoerd in je contract kan het zijn dat je een nieuwe klantenzone dient aan te maken. Klik op “ik schrijf me nu in” om deze uit te testen. Moest dit niet lukken kan je op login/wachtwoord vergeten klikken om deze op te lossen. Tot slot, kan de klantendienst je uiteraard verderhelpen.

 

- Ayse

0 pluimen
PASC25
Ervaren verkenner

zelfs itsme authenticatie werkt niet mijn account zou zelfs niet meer bestaan , niks veranderd aan abonnementen of contracten ORANGE heeft het verknoeid en ik ben niet de enige. #comeclear

0 pluimen
Kobeconvents
Aspirant verkenner

Er zijn geen problemen.

 

0 pluimen
woony
Aspirant verkenner

Ik heb hetzelfde probleem.

Kan al enige tijd niet inloggen, wachtwoord reset e.d. werkt ook niet...

Moet werkelijk iedereen dan support bellen om dit op te lossen??

Kan toch niet

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen