annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Installatiekosten terugvorderen bij overstappen naar Hey!

Topic gestart op: 28-09-24 14h31

Antwoorden: 4 antwoorden

wouterVE
Rekruut scout

Installatiekosten terugvorderen bij overstappen naar Hey!

Beste,

In augustus ben ik overgestapt naar Orange. Er was toen een promotie van verminderd tarief en geen installatiekosten. Nu leer ik dat er bij Hey! momenteel nog een betere promotie geldt (lifetime 10€ korting) en zou willen overstappen. 

Nu vraag ik me af wat Orange dan zal doen met de installatiekosten? In de kleine letters lees ik dat Orange deze kan terugvorderen indien je het contract binnen de 6 maanden beëindigd. Zou dit in praktijk ook effectief zo zijn (rekening houdende dat Hey! eigenlijk onderdeel is van Orange)?

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
streulma1987
Ervaren verkenner

Ik ben al verschillende keren overgestapt binnen die 6 maanden en nog geen enkele keer de volle 6 maanden moeten betalen, of kosten gekregen die teruggevorderd zijn.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

ja, als je na 4 maand overstapt moet je maar 2 maand betalen

0 pluimen
streulma1987
Ervaren verkenner

Overgestapt na 1 maand, heb geen extra 5 maanden moeten betalen.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Hou er rekening mee dat je 6 maand vast zit aan internet.  Dus vroeger opstappen is 6 maand betalen.  Ook de installatiekosten denk ik.

Zou wachten tot de 6 maand voorbij zijn.  Hey promoties komen er nog - iedereen doet wat promoties naar het einde van het jaar toe.  Kwestie van het jaar af te sluiten met een maximum aan klanten

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen