Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-06-21 19h56
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik moest iets regelen en moest daarvoor naar een Nederlands 0800 nummer bellen (vanuit België). Om zeker te zijn heb ik mijn kaart met 20 euro herladen (herladen, geen abonnement). Tijdens mijn telefoongesprek werd de conversatie abrupt afgebroken wegens geen belkrediet. Hoe kan het dat er op nog geen 5 minuten tijd 26 euro van mijn rekening ging? Terwijl op de website vermeld staat, dat het 0,2 euro per minuut zou kosten om naar Nederland te bellen! Als ik het zo uitreken moet ik mijn kaart herladen met 100 euro om een deftig gesprek te moeten voeren. Dat kan toch niet kloppen? Wie weet hoe dit komt?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Maaike_ Dit nummer is toch gelinkt aan Airmexico?
Die firma is niet gevestigd in NL of Be dus die gebruiken een 0800 nummer. Dat 0800 nummer wordt weer doorgeschakeld naar een ander callcenter waar ze de calls aannemen. En daar ga je dus de boot in want dan is het op dat moment betalend. En die kosten zeggen ze niet dat zijn juist die verborgen kosten waar een klant in trapt. Hier kan ik ook mis zijn hé maar ik zie aan de website alles in het Engels , als ik kijk bij contact us dan staat NL er enkel bij om vanuit daar te bellen. Je kan ook bellen vanuit IE en vanuit België zie ik niks vermeld staan.
"Voor Nederland is deze gratis beschikbaar dagelijks van 09.00 – 22.00 via 0800 022 4008, voor België belt u 0031 800 022 4008"
Als er staat dat het voor Nederland gratis is, ga ik er vanuit dat dit voor België ook zo is. Je betaalt dan enkel voor het internationaal bellen? Of kan ik daar niet van op aan?
@Maaike_ Dit nummer is toch gelinkt aan Airmexico?
Die firma is niet gevestigd in NL of Be dus die gebruiken een 0800 nummer. Dat 0800 nummer wordt weer doorgeschakeld naar een ander callcenter waar ze de calls aannemen. En daar ga je dus de boot in want dan is het op dat moment betalend. En die kosten zeggen ze niet dat zijn juist die verborgen kosten waar een klant in trapt. Hier kan ik ook mis zijn hé maar ik zie aan de website alles in het Engels , als ik kijk bij contact us dan staat NL er enkel bij om vanuit daar te bellen. Je kan ook bellen vanuit IE en vanuit België zie ik niks vermeld staan.
Dankje Patrick. Ik heb mijn lesje geleerd.
Fijne avond. Groetjes Maaike
@Maaike_ graag gedaan. Als er een post tussen zit die je geholpen heeft mag je die als oplossing aanvinken. Op die manier kunnen we andere Tribers ook verder helpen 🙂