Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-18 13h43
Antwoorden: 23 antwoorden
NL
Hallo allemaal!
David hier, van het Prepaid Marketing Team van Orange HQ. Ik heb een aantal vragen die ik jullie graag zou willen stellen:
Alle feedback is welkom en hopelijk kan ik alle vragen die jullie nog hebben beantwoorden!
Prettige dag!
David
Goedeavond,
Ik hoor zelf voor het eerst van deze promotie, nog niets van gemerkt.
Maar goed, persoonlijk vind ik het wel een beetje een onhandige promotie.
Ik vind dit nog steeds een zeer mooie promotie hoor maar weet jij precies welke contacten Tempo Giga hebben? Je weet van de meeste wel bij welke provider ze zitten en of ze een abbonement of herlaadkaart hebben. Het zou eerlijk gezegd een handigere promotie zijn mocht je bevoordeeld gratis kunnen bellen naar andere Orange klanten (dit zou pas echt klanten lokken).
Alvast bedankt
We hebben de vraag reeds gesteld aan Orange en het antwoord is: neen, je kunt a priori niet weten of uw gesprekspartner ook Tempo Giga is of niet. Je kan het enkel a posteriori zien in uw factuur.
In uw familie en kennissen kring kun je het natuurlijk gewoon vragen;, maar voor de rest blijft het steeds een verrassing ...
Jammer, maar helaas ... 🤔
Inderdaad en net om die reden lijkt het mij eerder logisch dat je bijvoorbeeld als Tempo Giga klant gratis mag bellen naar Tempo Giga klanten en naar Tempo Easy klanten.
Meestal weet je wel of iemand een herlaadkaart heeft of een abonnement.
Tevens goed te weten want ik denk dat deze promotie bij mij niet is toegepast want ik mag bellen naar iemand met tempo Giga en toch zakt mijn belkrediet, ik ga dit eens navragen bij de klantendienst.
Zeker doen, want zoals ik het lees op de Orange website is dat voor alle Tempo Giga gebruikers. Of ik zou ergens iets kleingedrukt moeten over het hoofd zien ...