Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-18 13h43
Antwoorden: 23 antwoorden
NL
Hallo allemaal!
David hier, van het Prepaid Marketing Team van Orange HQ. Ik heb een aantal vragen die ik jullie graag zou willen stellen:
Alle feedback is welkom en hopelijk kan ik alle vragen die jullie nog hebben beantwoorden!
Prettige dag!
David
Vandaag gebeld, blijkbaar is mijn laatste herlading niet recent genoeg.
Ik moest herladen hebben ergens in de zomer van 2019 (promotie is toen opgestart zei ze), en ik had een maand te vroeg herladen hiervoor. Maar goed als ik binnenkort herlaad ga ik er dus zeker op letten dat ik die promotie krijg.
Ik ben al 5 jaar trouwe klant van Tempo Giga (en nadien ook mijn kinderen). Bellen doe ik weinig, en vooral via Signal/Whatsapp/Messenger/Voip/Call Tiger (call-back).
Wat ik niet begrijp:
Dus Orange: voor de rechtlijnigheid zou ik ook herlaadtickets 'gratis bellen geven'. Of heb je liever nog dat mensen de helpdesk moeten bellen om hun gsm te herladen (kostbare tijd die ze aan andere problemen kunnen besteden, en vreten aan jullie winstmarge).
'Gratis bellen naar zelfde tariefplan' zou mogen uitgebreid worden naar alle Orange klanten. Een concurrent van jullie (MV) doet hetzelfde. Gratis bellen naar hun eigen klanten.
Allée, hoe weet ik nu in godsnaam wie welk tariefplan heeft (buiten mijn eigen gezin?)
Doet me denken aan de tijd dat er verschillende tarieven waren, afhankelijk welke operator je belde.
Reacties als ik vraag aan de helpdesk waarom ik ook geen gratis bellen krijg via herlaadticket:
5/9/2019
* "Dat is nl. een actie van Orange uit om de klanten te laten kennis maken met de website en de My Orange app'
27/1/2020
'Omdat we klanten willen aanmoedigen om online te herladen' Maar ik zal jouw feedback naar de betrokken dienst doorsturen'
Hopelijk zijn jullie iets met mijn feedback en wordt er eindelijk iets gedaan aan deze tegenstrijdigheid/discriminatie.
Ik ben al 5 jaar trouwe klant van Tempo Giga (en nadien ook mijn kinderen). Bellen doe ik weinig, en vooral via Signal/Whatsapp/Messenger/Voip/Call Tiger (call-back).
Wat ik niet begrijp:
- Als ik online 15 euro herlaad, dan krijg ik 'gratis bellen naar zelfde tariefplan'👏
- Als ik eigenhandig met een herlaadticket herlaad, dan krijg ik géén gratis bellen. 😭
- * Bel ik naar de helpdesk, en geef een herlaadcode door: 'gratis bellen naar zelfde tariefplan' 😳 2 nummers herladen (van beide kinderen). Je hangt paar min. aan de telefoon. Goedkoper voor hen dat ik gewoon zelf mijn herlaadcode via SMS zou doorsturen hé (of invoeren via de website) ....en ook tijdsefficiënter voor mij.
Waarom niet de mogelijkheid om zelf herlaadcode online in te geven? (leid je ook naar de website, en ontlast helpdesk)
Daarbij. Een herlaadcode bijhebben is altijd handig (website soms down, soms bug, soms is betaling via Bancontact niet mogelijk, geen 4G/wifi,....)Dus Orange: voor de rechtlijnigheid zou ik ook herlaadtickets 'gratis bellen geven'. Of heb je liever nog dat mensen de helpdesk moeten bellen om hun gsm te herladen (kostbare tijd die ze aan andere problemen kunnen besteden, en vreten aan jullie winstmarge).
'Gratis bellen naar zelfde tariefplan' zou mogen uitgebreid worden naar alle Orange klanten. Een concurrent van jullie (MV) doet hetzelfde. Gratis bellen naar hun eigen klanten.
Allée, hoe weet ik nu in godsnaam wie welk tariefplan heeft (buiten mijn eigen gezin?)Doet me denken aan de tijd dat er verschillende tarieven waren, afhankelijk welke operator je belde.
Reacties als ik vraag aan de helpdesk waarom ik ook geen gratis bellen krijg via herlaadticket:5/9/2019
* "Dat is nl. een actie van Orange uit om de klanten te laten kennis maken met de website en de My Orange app'27/1/2020
'Omdat we klanten willen aanmoedigen om online te herladen' Maar ik zal jouw feedback naar de betrokken dienst doorsturen'Hopelijk zijn jullie iets met mijn feedback en wordt er eindelijk iets gedaan aan deze tegenstrijdigheid/discriminatie.
Ugh @statsurfer,
Met Tempo Giga bel gratis naar andere Tempo Giga nummers, dit is standard ingesteld onafhankelijk van je herladings methode.
Een technisch probleem met Tempo kan ontstaan en daardoor worden enkele oproepen naar Tempo niet gratis, maar voor de rest zou het helemaal gratis zijn, zelf als je via ticket herlaadt.
Gratis oproepen naar alle Orange klanten is niet in de plannen op korte termijn. Maar als je een abonnement neemt en neemt meerdere nummers op je factuur mee (van je familieleden misschien) kan je hen gratis opbellen via Orange Circle.
Totem's groet !
Totem
"Ugh @statsurfer,"
1. het is satsurfer
Je schreef: "Met Tempo Giga bel gratis naar andere Tempo Giga nummers, dit is standard ingesteld onafhankelijk van je herladings methode."
sorry, ik ken het product beter dan jij/jullie helpdesk. 😮
Echt waar, zal jullie eens opleiding komen geven. En wil niet arrogant overkomen. Maar telkens merk ik dat bij gesprekken met de helpdesk (niet dat ik er zoveel heb). Ook bij andere telco's hoor. 😆 20 jaar ervaring op telecomfora. vb. Edpnet die via Orange netwerk werkt, beweert geen voWIFI te hebben. Onlangs lees ik van iemand op een forum, dat hij ondanks slecht signaal, gelukkig via voWIFI kan bellen, via jawel...Edpnet (en dus Orange)....begrijpe wie kan als de helpdesk het zelf niet weet.
Onlangs, server paar dagen plat om online te herladen. Maar wat -sommige- mensen op de helpdesk niet weten, als je de dag voor vervaldag herlaadt, dat je data gecumuleerd wordt. (dus je verliest uw data niet). Met een max. VAN 20 gb.
er stond nog 18 GB data en dus was herlading 10 € voldoende ipv 15 € (herlaadtickets liggen hier ook in de kast, die ik via b2B in winkel X met een mooie korting aanschaf). 10 € van uw beltegoed afhalen voor data, zorgt NIET voor het behoud van uw data!!!
Ik kreeg de reactie als ik belde: 'ja, mijnheer ik zal 10 € voor je herladen'....bam, weg...vroeg geen visa of niets....Had die 'slimme' 10 € van mijn belkrediet afgenomen, wat ik NIET gevraagd had. OK, stond bijna 100 € op, maar moeten zij zich toch niet mee moeien. Ik gebruik het liever voor Google Play/PSN Store/... dan dure data te kopen. Moest dan nog een oplossing vinden om voor 00.00 u. een echte herlading te doen van 10 €. Die 10 € heb ik als belkrediet teruggekregen, maar is NIET terug bij mijn belwaarde gezet, en nochtans HUN fout.
Waarom antwoordt de helpdesk dan 2X dat er een verschil zit tussen online herladen, en herladen met een ticket??? 😲 En jij verkondigt dat er geen verschil tussen zit. Heb het al ontelbare keren kunnen vaststellen! Dat was mijn betoog!! Nog even met feiten bevestigen door een screenshot van prepaidkaart van mijn zoon en van mij. Herladen met herlaadticket: geen gratis bellen tussen tempo gigaklanten, bel ik via helpdesk: wel gratis bellen. Begrijpe wie kan.
Heb de reacties helpdesk nog in vorige post gezet voor de duidelijkheid!!! Erover gelezen? 😮
Je schreef: "maar voor de rest zou het helemaal gratis zijn, zelf als je via ticket herlaadt." 😂
Informeer je nog even bij de helpdesk a.u.b. 😭 Ik weet ondertussen wel beter.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
11 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |