Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: “#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

@Cdt24801

Inderdaad en net om die reden lijkt het mij eerder logisch dat je bijvoorbeeld als Tempo Giga klant gratis mag bellen naar Tempo Giga klanten en naar Tempo Easy klanten.

Meestal weet je wel of iemand een herlaadkaart heeft of een abonnement.

Tevens goed te weten want ik denk dat deze promotie bij mij niet is toegepast want ik mag bellen naar iemand met tempo Giga en toch zakt mijn belkrediet, ik ga dit eens navragen bij de klantendienst.

Highlighted
Leidende sjamaan

Re: “#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

@Jonas 

Zeker doen, want zoals ik het lees op de Orange website is dat voor alle Tempo Giga gebruikers. Of ik zou ergens iets kleingedrukt moeten over het hoofd zien ...

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: “#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

@Cdt24801 

Vandaag gebeld, blijkbaar is mijn laatste herlading niet recent genoeg.

Ik moest herladen hebben ergens in de zomer van 2019 (promotie is toen opgestart zei ze), en ik had een maand te vroeg herladen hiervoor. Maar goed als ik binnenkort herlaad ga ik er dus zeker op letten dat ik die promotie krijg.

Highlighted
Leidende sjamaan

Re: “#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

@Jonas 

Ok , hou het in het oog en ons op de hoogte 😊

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: “#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

Ik ben al 5 jaar trouwe klant van Tempo Giga (en nadien ook mijn kinderen). Bellen doe ik weinig, en vooral via Signal/Whatsapp/Messenger/Voip/Call Tiger (call-back). 

Wat ik niet begrijp:

  • Als ik online 15 euro herlaad, dan krijg ik 'gratis bellen naar zelfde tariefplan'👏
  • Als ik eigenhandig met een herlaadticket herlaad, dan krijg ik géén gratis bellen. 😭
  • * Bel ik naar de helpdesk, en geef een herlaadcode door: 'gratis bellen naar zelfde tariefplan' 😳 2 nummers herladen (van beide kinderen). Je hangt paar min. aan de telefoon. Goedkoper voor hen dat ik gewoon zelf mijn herlaadcode via SMS zou doorsturen hé (of invoeren via de website) ....en ook tijdsefficiënter voor mij.
    Waarom niet de mogelijkheid om zelf herlaadcode online in te geven? (leid je ook naar de website, en ontlast helpdesk)
    Daarbij. Een herlaadcode bijhebben is altijd handig (website soms down, soms bug, soms is betaling via Bancontact niet mogelijk, geen 4G/wifi,....)

Dus Orange: voor de rechtlijnigheid zou ik ook herlaadtickets 'gratis bellen geven'. Of heb je liever nog dat mensen de helpdesk moeten bellen om hun gsm te herladen (kostbare tijd die ze aan andere problemen kunnen besteden, en vreten aan jullie winstmarge).

'Gratis bellen naar zelfde tariefplan' zou mogen uitgebreid worden naar alle Orange klanten. Een concurrent van jullie (MV) doet hetzelfde. Gratis bellen naar hun eigen klanten. 
Allée, hoe weet ik nu in godsnaam wie welk tariefplan heeft (buiten mijn eigen gezin?)

Doet me denken aan de tijd dat er verschillende tarieven waren, afhankelijk welke operator je belde.

Reacties als ik vraag aan de helpdesk waarom ik ook geen gratis bellen krijg via herlaadticket:

5/9/2019
* "Dat is nl. een actie van Orange uit om de klanten te laten kennis maken met de website en de My Orange app'

27/1/2020
'Omdat we klanten willen aanmoedigen om online te herladen' Maar ik zal jouw feedback naar de betrokken dienst doorsturen'

Hopelijk zijn jullie iets met mijn feedback en wordt er eindelijk iets gedaan aan deze tegenstrijdigheid/discriminatie.

 

Highlighted
Leidende sjamaan

Re: “#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

@satsurfer 

Ik heb uw relaas aandachtig gelezen en ik kan u wel volgen, maar er iets aan doen, dat kan ik niet hoor ... Dat kan niemand hier, wij zijn zelf ook allemaal gewone Orange klanten hoor ...

De moderators en CM zijn wel Orange medewerkers, maar hun taak is het om het forum in goede banen te leiden, geenszins om de klantendienst te vervangen.

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: “#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

@DavidNer 

@Cdt24801 

Bedankt voor de reactie. Volg je volledig of gedeeltelijk? 😉 DavidNer (werknemer bij Orange) vroeg toch onze feedback? Ik denk dat ze daar beter eens de koppen zouden bijeensteken. En bedoeling is toch dat DavidNer dit leest?

Highlighted
Leidende sjamaan

Re: “#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

@satsurfer 

De laatste keer dat @DavidNer iets gepost heeft op Tribe is bijna twee jaar geleden .... Of hij hier nog meeleest is een vraagteken ...

Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: “#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

Ik ben al 5 jaar trouwe klant van Tempo Giga (en nadien ook mijn kinderen). Bellen doe ik weinig, en vooral via Signal/Whatsapp/Messenger/Voip/Call Tiger (call-back). 

Wat ik niet begrijp:

  • Als ik online 15 euro herlaad, dan krijg ik 'gratis bellen naar zelfde tariefplan'👏
  • Als ik eigenhandig met een herlaadticket herlaad, dan krijg ik géén gratis bellen. 😭
  • * Bel ik naar de helpdesk, en geef een herlaadcode door: 'gratis bellen naar zelfde tariefplan' 😳 2 nummers herladen (van beide kinderen). Je hangt paar min. aan de telefoon. Goedkoper voor hen dat ik gewoon zelf mijn herlaadcode via SMS zou doorsturen hé (of invoeren via de website) ....en ook tijdsefficiënter voor mij.
    Waarom niet de mogelijkheid om zelf herlaadcode online in te geven? (leid je ook naar de website, en ontlast helpdesk)
    Daarbij. Een herlaadcode bijhebben is altijd handig (website soms down, soms bug, soms is betaling via Bancontact niet mogelijk, geen 4G/wifi,....)

Dus Orange: voor de rechtlijnigheid zou ik ook herlaadtickets 'gratis bellen geven'. Of heb je liever nog dat mensen de helpdesk moeten bellen om hun gsm te herladen (kostbare tijd die ze aan andere problemen kunnen besteden, en vreten aan jullie winstmarge).

'Gratis bellen naar zelfde tariefplan' zou mogen uitgebreid worden naar alle Orange klanten. Een concurrent van jullie (MV) doet hetzelfde. Gratis bellen naar hun eigen klanten. 
Allée, hoe weet ik nu in godsnaam wie welk tariefplan heeft (buiten mijn eigen gezin?)

Doet me denken aan de tijd dat er verschillende tarieven waren, afhankelijk welke operator je belde.

Reacties als ik vraag aan de helpdesk waarom ik ook geen gratis bellen krijg via herlaadticket:

5/9/2019
* "Dat is nl. een actie van Orange uit om de klanten te laten kennis maken met de website en de My Orange app'

27/1/2020
'Omdat we klanten willen aanmoedigen om online te herladen' Maar ik zal jouw feedback naar de betrokken dienst doorsturen'

Hopelijk zijn jullie iets met mijn feedback en wordt er eindelijk iets gedaan aan deze tegenstrijdigheid/discriminatie.

Ugh @statsurfer,

Met Tempo Giga bel gratis naar andere Tempo Giga nummers, dit is standard ingesteld onafhankelijk van je herladings methode.

Een technisch probleem met Tempo kan ontstaan en daardoor worden enkele oproepen naar Tempo niet gratis, maar voor de rest zou het helemaal gratis zijn, zelf als je via ticket herlaadt.

Gratis oproepen naar alle Orange klanten is niet in de plannen op korte termijn. Maar als je een abonnement neemt en neemt meerdere nummers op je factuur mee (van je familieleden misschien) kan je hen gratis opbellen via Orange Circle.

Totem's groet !

Totem

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: “#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

@Totem 

"Ugh @statsurfer,"

1. het is satsurfer 

Je schreef: "Met Tempo Giga bel gratis naar andere Tempo Giga nummers, dit is standard ingesteld onafhankelijk van je herladings methode."

sorry, ik ken het product beter dan jij/jullie helpdesk. 😮

Echt waar, zal jullie eens opleiding komen geven. En wil niet arrogant overkomen. Maar telkens merk ik dat bij gesprekken met de helpdesk (niet dat ik er zoveel heb). Ook bij andere telco's hoor. 😆 20 jaar ervaring op telecomfora. vb. Edpnet die via Orange netwerk werkt, beweert geen voWIFI te hebben. Onlangs lees ik van iemand op een forum, dat hij ondanks slecht signaal, gelukkig via voWIFI kan bellen, via jawel...Edpnet (en dus Orange)....begrijpe wie kan als de helpdesk het zelf niet weet.

Onlangs, server paar dagen plat om online te herladen. Maar wat -sommige- mensen op de helpdesk niet weten, als je de dag voor vervaldag herlaadt, dat je data gecumuleerd wordt. (dus je verliest uw data niet). Met een max. VAN 20 gb.

er stond nog 18 GB data en dus was herlading 10 € voldoende ipv 15 € (herlaadtickets liggen hier ook in de kast, die ik via b2B in winkel X met een mooie korting aanschaf). 10 € van uw beltegoed afhalen voor data, zorgt NIET voor het behoud van uw data!!!

Ik kreeg de reactie als ik belde: 'ja, mijnheer ik zal 10 € voor je herladen'....bam, weg...vroeg geen visa of niets....Had die 'slimme' 10 € van mijn belkrediet afgenomen, wat ik NIET gevraagd had. OK, stond bijna 100 € op, maar moeten zij zich toch niet mee moeien. Ik gebruik het liever voor Google Play/PSN Store/... dan dure data te kopen. Moest dan nog een oplossing vinden om voor 00.00 u. een echte herlading te doen van 10 €. Die 10 € heb ik als belkrediet teruggekregen, maar is NIET terug bij mijn belwaarde gezet, en nochtans HUN fout.

Waarom antwoordt de helpdesk dan 2X dat er een verschil zit tussen online herladen, en herladen met een ticket??? 😲 En jij verkondigt dat er geen verschil tussen zit. Heb het al ontelbare keren kunnen vaststellen! Dat was mijn betoog!! Nog even met feiten bevestigen door een screenshot van prepaidkaart van mijn zoon en van mij. Herladen met herlaadticket: geen gratis bellen tussen tempo gigaklanten, bel ik via helpdesk: wel gratis bellen. Begrijpe wie kan.

Heb de reacties helpdesk nog in vorige post gezet voor de duidelijkheid!!! Erover gelezen? 😮

Je schreef: "maar voor de rest zou het helemaal gratis zijn, zelf als je via ticket herlaadt." 😂

Informeer je nog even bij de helpdesk a.u.b. 😭 Ik weet ondertussen wel beter.

Leden met de meeste pluimen