annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

KLantenzone, rare kuren?

Topic gestart op: 11-07-19 12h58

Antwoorden: 16 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

KLantenzone, rare kuren?

Beste Tibers,

Toen ik zonet in mijn klantenzone (Orange.be), mijn verbruik voor mijn mobiel internet (flybox) van Easy internet, wou raadplegen, zijn er gegevens verdwenen. Geen Easy Internet te zien, niks. Alleen mijn factuur die ik moet betalen. Allen mijn Tempo verbruik kan ik wel goed zien en het klopt.

Ga ik via Flybox.home website, dan moest ik alles heringeven (nieuwe paswoord) en toen kon ik mijn verbruik zien. Vreemd dat al mijn berichten verdwenen zijn. Noppes.

Heeft Orange een update gedaan deze nacht? En waarom heeft Orange mij niet verwittigd?

Zijn er nog andere tribbers die iets gemerkt hebben?

Dit vraagt wel om uitleg, niet?

 

Labels (2)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Anonymous
Niet van toepassing

@Surfer 

Ik had al een tijdje problemen met mijn klantenzone, zelfs mijn klantennummer was verschillend tegenover mijn factuur. Kon niets zien of wijzigen. Gisteren heb ik de link tussen mijn nummer en klantenzone laten verwijderen en heb ik mij terug ingeschreven, alles werkt perfect nu en kan alles zien. Misschien een horen bij Orange via FB...daar hebben ze mij goed geholpen en... vlug geholpen.

patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer  ik heb geen verbruik met de flybox omdat ik er geen heb dus kan ik niet op antwoorden of er verbruik zichtbaar is. Heb wel net eens in de klantenzone gekeken en hier ziet alles er normaal uit en zie wat ik moet zien kwa verbruik en facturen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

Met de app. My Orange moet je ook om de 5 voet terug je gsmnr ingeven, dan krijg je een sms met nieuwe code om je app. terug te laten werken. Ook niet erg logisch vindt ik dat je dit steeds moet herhalen om te kunnen zien wat je verbruik is, opties, facturen enz. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Grote Wijze 
Grote Wijze

Om de My Orange app te kunnen gebruiken, controleren we het mobiele nummer van de gebruiker. Wanneer dat is gebeurd, onthoudt het systeem je gedurende 30 dagen. Dit heet een 'cookie'. Als je de applicatie pas opnieuw gebruikt na deze 30 dagen, moet de nummerherkenning opnieuw worden uitgevoerd.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen