annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

KLantenzone, rare kuren?

Topic gestart op: 11-07-19 12h58

Antwoorden: 16 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

KLantenzone, rare kuren?

Beste Tibers,

Toen ik zonet in mijn klantenzone (Orange.be), mijn verbruik voor mijn mobiel internet (flybox) van Easy internet, wou raadplegen, zijn er gegevens verdwenen. Geen Easy Internet te zien, niks. Alleen mijn factuur die ik moet betalen. Allen mijn Tempo verbruik kan ik wel goed zien en het klopt.

Ga ik via Flybox.home website, dan moest ik alles heringeven (nieuwe paswoord) en toen kon ik mijn verbruik zien. Vreemd dat al mijn berichten verdwenen zijn. Noppes.

Heeft Orange een update gedaan deze nacht? En waarom heeft Orange mij niet verwittigd?

Zijn er nog andere tribbers die iets gemerkt hebben?

Dit vraagt wel om uitleg, niet?

 

Labels (2)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Surfer
Ervaren genezer

Ik heb het probleem ook gehad, dat ik mijn gsmnr niet in MyOrange kon laden.

Via de klantendienst zei men, dat je best je app MyOrange moet verwijderen en dan terug downloaden uit play sore (van Google) en op je gsm terug installeren.
Daarna kan jij je gsmnummer van Orange invoeren. 

Opgelet:

Het kan zijn dat je niet direct je verbruik van gsmnummer ziet:

* Wees dan even geduldig en wacht 24 of 48 uren (zoals ik dat in de week heb gehad)

* Het heeft geen zin, om telkens je nummer herin te voeren, omdat je toch niks te zien hebt (zoals in het begin van de week).

* Het was misschien mogelijk dat men bij Orange een drukte was.

Voila, hopelijk is deze info wat duidelijker.

Bij mij is de app MyOrange in orde.

patrick2
Wijze
Wijze

@Movieman  daart is de vraag aan gesteld aan de TOTEM hier en het antwoord is gegeven. Dat men elke keer de code moet in geven zou elke maand zijn , dus elke 30 dagen . Dit heeft te maken met de wet op de privacy die erop staat.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen