Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-07-19 12h58
Antwoorden: 16 antwoorden
Beste Tibers,
Toen ik zonet in mijn klantenzone (Orange.be), mijn verbruik voor mijn mobiel internet (flybox) van Easy internet, wou raadplegen, zijn er gegevens verdwenen. Geen Easy Internet te zien, niks. Alleen mijn factuur die ik moet betalen. Allen mijn Tempo verbruik kan ik wel goed zien en het klopt.
Ga ik via Flybox.home website, dan moest ik alles heringeven (nieuwe paswoord) en toen kon ik mijn verbruik zien. Vreemd dat al mijn berichten verdwenen zijn. Noppes.
Heeft Orange een update gedaan deze nacht? En waarom heeft Orange mij niet verwittigd?
Zijn er nog andere tribbers die iets gemerkt hebben?
Dit vraagt wel om uitleg, niet?
@Converted uw klantenzone gaat binnen de 48 uur in orde moeten zijn, dus u kan na 48 uur aanmelden met een eigen gemaakt account , uw email adres. Ook uw app op gsm is dan in orde. U kunt eens testen vandaag al via de app op de gsm of uw nummer herkent wordt zodat u de app al kan gebruiken. Ook op de pc kan u eens kijken of uw nummer herkent wordt. Het heeft niet echt te maken met het feit dat het werkdagen moeten zijn aangezien de pc zijn werk ook in het weekend doet. Dat uw profiel niet herkent wordt of uw klantenzone na 48 uur pas in orde kan zijn heeft met de activering te maken van uw nummer. Dus het kan perfect mogelijk zijn dat uw nummer nu herkent wordt maar ook eventueel morgen pas. Moest het dinsdag niet in orde zijn dat kan u best eens via facebook bericht sturen of de klantendienst bellen voor verdere info.
@patrick2 schreef:@Converted uw klantenzone gaat binnen de 48 uur in orde moeten zijn, dus u kan na 48 uur aanmelden met een eigen gemaakt account , uw email adres. Ook uw app op gsm is dan in orde. U kunt eens testen vandaag al via de app op de gsm of uw nummer herkent wordt zodat u de app al kan gebruiken. Ook op de pc kan u eens kijken of uw nummer herkent wordt. Het heeft niet echt te maken met het feit dat het werkdagen moeten zijn aangezien de pc zijn werk ook in het weekend doet. Dat uw profiel niet herkent wordt of uw klantenzone na 48 uur pas in orde kan zijn heeft met de activering te maken van uw nummer. Dus het kan perfect mogelijk zijn dat uw nummer nu herkent wordt maar ook eventueel morgen pas. Moest het dinsdag niet in orde zijn dat kan u best eens via facebook bericht sturen of de klantendienst bellen voor verdere info.
Mijn nummer is overgedragen donderdagmorgen. Dus dan stond het al actief.
Dan zijn we al bijna 3 dagen verder...
@Converted je hat nummer is actief maar uw profiel is dan nog niet geheel actief om de inlog in orde te maken. Achterligged is er nog iets wat ook dient door te lopen. Bij elke provider is dit zo en ook kwa activering van sites of apps. Kijk naar telenet en Proximus is allemaal hetzelfde , nummer kan men gebruiken maar het profiel is nog niet geheel in orde.
@patrick2 schreef:@Converted je hat nummer is actief maar uw profiel is dan nog niet geheel actief om de inlog in orde te maken. Achterligged is er nog iets wat ook dient door te lopen. Bij elke provider is dit zo en ook kwa activering van sites of apps. Kijk naar telenet en Proximus is allemaal hetzelfde , nummer kan men gebruiken maar het profiel is nog niet geheel in orde.
Gelijk heb je. Alles werkt al hoor. Zoals aankopen doen met belkrediet. Enkel VVM en de klantenzone. Ik dacht dat 2dagen (ook weekend was) Anders hadden ze er wel werkdagen bijgezet... Soit, het zal een beetje druk zijn zeker.
@Converted schreef:
@patrick2 schreef:@Converted je hat nummer is actief maar uw profiel is dan nog niet geheel actief om de inlog in orde te maken. Achterligged is er nog iets wat ook dient door te lopen. Bij elke provider is dit zo en ook kwa activering van sites of apps. Kijk naar telenet en Proximus is allemaal hetzelfde , nummer kan men gebruiken maar het profiel is nog niet geheel in orde.
Gelijk heb je. Alles werkt al hoor. Zoals aankopen doen met belkrediet. Enkel VVM en de klantenzone. Ik dacht dat 2dagen (ook weekend was) Anders hadden ze er wel werkdagen bijgezet... Soit, het zal een beetje druk zijn zeker.
Het werkt:-) Sinds 15 juli om 3u.