annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan abonnement niet betalen

Topic gestart op: 27-12-19 19h32

Antwoorden: 10 antwoorden

Ownerszz
Gewaardeerd verkenner

Kan abonnement niet betalen

OPGELOST

Ownerszz_0-1577471109949.png

Zoals je kan zien bij de screenshot kan ik mijn abonnement niet betalen. Ik heb geprobeerd om mijn factuur te betalen via mijn smartphone (via de Orange-app en chrome), laptop en mijn computer. Het factuur moest betaalt zijn tegen 18/12/2019 en ik weet niet meer of ik die betaalt heb maar in de klantenzone staat die als niet betaalt.

Ik heb dit probleem al voor een week maar ik dacht dat het opgelost ging worden maar toch niet?

Ik wil gewoon niet beboet worden voor iets waar ik zelf niks aan kan doen. Heeft iemand dit probleem al gehad en weet die een mogelijke oplossing?

 

Alvast bedankt!!

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Ownerszz
Gewaardeerd verkenner

Het probleem heeft zich eigen opgelost. Heb mijn factuur kunnen betalen. Ik denk dat het probleem lag aan hun payment service dus daarom kreeg ik elke keer de error melding (zoals de screenshot).

 

Ik wil graag iedereen bedanken voor al het hulp en mogelijke oplossingen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Ownerszz
Gewaardeerd verkenner

Het probleem heeft zich eigen opgelost. Heb mijn factuur kunnen betalen. Ik denk dat het probleem lag aan hun payment service dus daarom kreeg ik elke keer de error melding (zoals de screenshot).

 

Ik wil graag iedereen bedanken voor al het hulp en mogelijke oplossingen.

patrick2
Wijze
Wijze

@Ownerszz  zoals ik al zei en dacht een systeem fout bij Orange. Was mijn post toch de oplossing.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Probleem opgelost en de oplossing medegedeeld. Zo zien we het graag 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
K_S
Veteraan verkenner

Nog niet  voor gehad op deze manier, wel dat de app blokkeerd als ik wil betalen.

Kan je eventueel via de app contact opnemen met orange om dit recht te zetten? 

Of om een extra badge te verdienen kan je eventueel ook een domiciliëring aangaan 😉 

Hopelijk lukt het snel.

Soms kan je ook een live chat aangaan met een medewerker van Orange via de app of via fb of de site

 

Fijne feestdagen 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen