Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-06-23 15h15
Antwoorden: 6 antwoorden
Normaal gezien ben ik de beheerder voor ons gezin.
Als ik gebruiksdetails van gezinsleden wil opvragen krijg ik een fout.
Waar kan ik hiervoor terecht?
Bellen naar 5000 heeft het opgelost. Dankjewel
Ik zou in eerste instantie de klantendienst 5000 bellen. Mss heeft iemand jouw gehacked? Of je paswoord gevonden en veranderd?
FB messenger is uiterraard ook een optie maar soms kan het even duren vooraleer je iemand vast krijgt.
Het is idd niet normaal op die screenshot als u de beheerder bent.
Ik zou er niet al te lang mee wachten en de klantendienst bellen, anti virus eventueel? Of je codes allemaal veranderen, alles is mogelijk. Zo kan niemand iets veranderen behalve u.
Mvg
Je kan hier terecht bij Orange normaal gezien
Helaas. Browsergegevens wissen, Incogitovenster of andere browser geeft telkens hetzelfde resultaat.