annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan exclusieve voordelen niet claimen

Topic gestart op: 06-04-21 09h14

Antwoorden: 10 antwoorden

Olivier2000
Gewaardeerd verkenner

Kan exclusieve voordelen niet claimen

Beste,

In de Orange-app zie ik, zoals ook op de afbeelding te zien, dat ik kan kiezen uit 3 exclusieve voordelen.

Ik zou graag mijn Centerparcs code claimen, echter wanneer ik op de accepteer knop druk, crashed de app. Ik krijg dus mijn code nooit te zien.

Ik heb ook al gekeken op de klanten zone en hier wordt er zelfs nergens iets getoond van deze voordelen.

Na telefonisch contact met Orange ben ik ook niets wijzer geworden, want de persoon die mij hielp kon enkel in de klantenzone kijken en niet in de app.

 

Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen ?

Alvast bedankt

Olivier

 

169984889_165450758774137_7697669558868867587_n.jpg

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  en @Olivier2000  

Heb eens even gekeken en heb ook geprobeerd en ja het werkt bij mij. Ik heb het cadeau nu geaccepteerd maar niet geboekt dus geen probleem. 

Zie ook normaal de code die ik eventueel kan gebruiken als ook dat ik wordt door gestuurd naar de boekingen site van CenterParcs. 

@Olivier2000  krijg je een bepaalde foutmelding ? Zo ja kan je die eens op screenshot zetten , zonder persoonlijke informatie. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Olivier2000
Gewaardeerd verkenner

Beste Patrick en Josette

Ik heb een Samsung A70 en gebruik de Orange app voor dit.

Ik krijg steeds dit wit scherm of soms een fout melding dat de app niet reageert. 

afbeelding_2021-04-06_120716.png

Ik heb de app al gede-installeerd en intern gereset maar niks helpt.

ik vind het vreemd dat het bij mij niet werkt @patrick2, ik zou ook graag zo een code krijgen 😕

Alvast bedankt

 

Olivier

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Olivier2000  

Zijn er eventueel andere cadeaus die je ook niet hebt kunnen accepteren ? Dus bedoel dan in het verleden hé bijvoorbeeld de gratis data of iets ? 

Anders eens contact opnemen met de klantendienst telefonisch of via het webcare team. Het webcare team kan je bereiken via Messenger maar je dient wel een Facebook account te hebben. 

Het is denk ik individueel dat het niet werkt, persoonlijk gelinkt aan jou profiel aangezien het hier wel correct werkt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Olivier2000
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 

In het verleden heb ik al meerdere cadeaus kunnen gebruiken.

Ik neem contact op met de Orange.

 

Bedankt ! 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Olivier2000  

Heb je ondertussen een oplossing kunnen krijgen ? 

Als dat zo is mag je ons hier altijd de oplossing mee geven als ook de post als oplossing aanduiden die je het meest geholpen heeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen